• Η εμπειρία του καταναλωτή: ψηφιακή ή πραγματική; 

      Γκάλιου, Ελένη (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)
      Αναμφισβήτητα, ο πολλαπλασιασμός των καναλιών δημιούργησε νέες προκλήσεις για την έρευνα. Η λιανική πώληση έχει γίνει πλέον μια omnichannel εμπειρία, όπου οι καταναλωτές μπορούν να χρησιμοποιούν και τα Offline και τα Online ...

      Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
      Επικοινωνήστε μαζί μας
      Στείλτε μας τα σχόλιά σας
      Created by ELiDOC
      Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»