• Τρόποι διαφήμισης και προώθησης των ελληνικών μικρομεσαίων επιχειρήσεων. Μελέτη περίπτωσης: Ο ξενοδοχειακός κλάδος. 

      Κατσαρού, Αλεξάνδρα (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014-10-22)
      Η παρούσα εργασία επιχειρεί να εξετάσει και να μελετήσει τους τρόπους και τις στρατηγικές προώθησης και διαφήμισης των ελληνικών μικρομεσαίων ξενοδοχειακών επιχειρήσεων. Αρχικά, αναλύεται το θεωρητικό υπόβαθρο του παγκόσμιου ...
    • Τρόπος αντίδρασης και αντιμετώπισης της οικονομικής κρίσης στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις 

      Ψυχογυιός, Άγγελος (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-10-01)
      Τα τελευταία δέκα χρόνια η χώρα μας εισήλθε σε μια αρκετά επίπονη και δύσκολη περίοδο που φαίνεται ότι φτάνει στο τέλος της πλέον. Η οικονομική κρίση που επηρέασε και τη χώρα μας αυτή τη περίοδο δεν είχε μόνο οικονομικές ...
    • Φαρμακευτικό marketing 

      Χωραφά, Ανδριανή ‘Εντα (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)
      Η συγκεκριμένη διπλωματική εργασία, έχει σαν στόχο να δώσει στον αναγνώστη μια εικόνα των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών της αγοράς των φαρμάκων στον χώρο του μάρκετινγκ, καθώς είναι ένα θέμα που δεν έχει συζητηθεί αρκετά στον ...
    • Χρήση ιατρικών πρωτοκόλλων και κόστος νοσηλείας 

      Κρητικού, Γεωργία (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)
      Οι κλινικές οδηγίες και τα πρωτόκολλα συνοψίζουν και αξιολογούν όλα εκείνα τα στοιχεία που πηγάζουν από εμπεριστατωμένες και καλά σχεδιασμένες ερευνητικές ή κλινικές μελέτες, και εστιάζουν στην πρόληψη, στη διάγνωση και ...

      Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
      Επικοινωνήστε μαζί μας
      Στείλτε μας τα σχόλιά σας
      Created by ELiDOC
      Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»