Πλοήγηση ανά Θέμα / Λέξη-Κλειδί "Κινητή τηλεφωνία"
Αποτελέσματα 28-44 από 44
-
Οικονομοτεχνική ανάλυση εταιρίας παροχής προϊόντων και υπηρεσιών κινητής τηλεφωνίας
(2011-11-01)Η παρούσα μελέτη προσπαθεί να εμβαθύνει στους πιθανούς λόγους για τους οποίους θα μπορούσε κάποιος να επενδύσει στην λειτουργία καταστήματος προϊόντων και υπηρεσιών κινητής τηλεφωνίας σε συγκεκριμένη περιοχή. Η μελέτη δεν ... -
Ποσοτική αποτίμηση μεγεθών εταιρειών κινητής τηλεφωνίας
(2005-12-01)Στη παρούσα εργασία θα επικεντρωθούμε στη δραστηριότητα των τριών μεγαλύτερων εταιρειών παροχής υπηρεσιών κινητής τηλεφωνίας στην Ελληνική Επικράτεια πραγματοποιώντας όχι την κλασσική χρηματοοικονομική ανάλυση οικονομικών ... -
Ποσοτική διερεύνηση της αποτελεσματικότητας της διαφήμισης στις πωλήσεις εταιρειών κινητής τηλεφωνίας
(2009-01-26)Οι επιχειρήσεις διαφημίζουν τα προϊόντα τους ή τις υπηρεσίες τους με στόχο να τα γνωστοποιήσουν στο καταναλωτικό κοινό. Τις περισσότερες φορές μάλιστα επενδύουν μεγάλα ποσά στο τμήμα Μάρκετινγκ και ένα μέρος των δαπανών ... -
Προμελέτη σκοπιμότητας ίδρυσης εταιρείας κινητής τηλεφωνίας
(2009-07-03)Η παρούσα μελέτη έχει ως στόχο τη σκοπιμότητα ιδρύσεως εταιρείας παροχής υπηρεσιών κινητής τηλεφωνίας με την επωνυμία «Connect S.A.». Η συγκεκριμένη εταιρεία θα έχει πανελλαδική κάλυψη και θα απευθύνεται σε όλους τους ... -
Στρατηγικά παίγνια και υποδείγματα ολιγοπωλείου : μια εφαρμογή στον κλάδο της κινητής τηλεφωνίας
(2006-05-29)Αντικειμενικός σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να αναλύσει το πώς η θεωρία των παιγνίων, η οποία είναι μία πολύ σημαντική εφαρμογή της μικροοικονομίας, μελετάει τα στρατηγικά παίγνια και κατ’ επέκταση τη ... -
Στρατηγική ανάλυση στον κλάδο των τηλεπικοινωνιών - κινητών επικοινωνιών. Μελέτη περίπτωσης (Wind Hellas)
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-06)Η παρούσα διπλωματική εργασία, που αναπτύσσεται στο πλαίσιο του προγράμματος μεταπτυχιακών σπουδών του Τμήματος Ψηφιακών Συστημάτων, εξετάζει την ανάλυση του κλάδου της κινητής τηλεφωνίας στην ελληνική αγορά. Συγκεκριμένα, ... -
Σχέση ικανοποίησης του πελάτη και χρηματοοικονομικής απόδοσης επιχειρήσεων : εμπειρική και αναλυτική προσέγγιση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-12)Η παρούσα διδακτορική διατριβή έχει ως θέμα τη συσχέτιση, τόσο για τον κλάδο της κινητής τηλεφωνίας όσο και για τον κλάδο των τραπεζών, της ικανοποίησης των πελατών με τις επιχειρηματικές επιδόσεις με τη χρήση δεικτών, η ... -
Σχεδιασμός και ανάπτυξη εφαρμογής για Mobile Social Space
(2012-06-12)Σκοπός αυτής της διπλωματικής εργασίας είναι ο σχεδιασμός και η ανάπτυξη εφαρμογής mobile social space για κινητές συσκευές. Αυτό επιτυγχάνεται με τη χρήση τεχνολογιών για την ανάπτυξη εφαρμογών για κινητές συσκευές (π.χ. ... -
Σχεδιασμός και ανάπτυξη μηχανισμού αναζήτησης και προβολής πληροφοριών βάσει προτιμήσεων χρηστών με χρήση Android
(2014-04-10)Στην παρούσα πτυχιακή εργασία αναπτύχθηκε μια εφαρμογή κινητού τηλεφώνου με χρήση της πλατφόρμας Google Android. Πρόκειται για μια εφαρμογή αναζήτησης δεδομένων. Σε κάθε χρήστη δίνεται η δυνατότητα δημιουργίας προφίλ όπου ... -
Σχεδιασμός τηλεπικοινωνιακών δικτύων εσωτερικής κάλυψης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020)Η επιτακτική ανάγκη για κατανεμημένα δίκτυα κινητής τηλεφωνίας (εσωτερική κάλυψη) προέρχεται άμεσα από τις μεγάλες ανάγκες που έχουν οι χρήστες που βρίσκονται σε εσωτερικούς χώρους. Πολλές φορές το εξωτερικό δίκτυο κινητής ... -
Τεχνική ανάλυση της τεχνολογίας 4G-LTE
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-11)Η παρούσα εργασία έχει ως σκοπό να δώσει την δυνατότητα στον κάθε ενδιαφερόμενο να ενημερωθεί για ένα κομμάτι της τεχνολογίας και ποιο συγκεκριμένα τις κινητές ασύρματες επικοινωνίες οι οποίες έχουν εισχωρήσει στην ... -
Τεχνολογίες LTE και μέθοδοι εξοικονόμησης ενέργειας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-05)Η τεχνολογία LTE είναι η πιο διαδεδομένη τεχνολογία αυτή την περίοδο. Η διπλωματική εργασία αρχικά κάνει μια επισκόπηση στις προηγούμενες τεχνολογίες 1G, 2G, 3G, 4G. Στο δεύτερο μέρος αναλύεται η τεχνολογία LTE. Περιγράφεται ... -
Το franchise στην Ελλάδα και στον κλάδο των τηλεπικοινωνιών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)Η διπλωματική χωρίζεται σε δύο μέρη, το πρώτο αφορά το θεωρητικό κομμάτι για τον θεσμό της δικαιόχρησης και το δεύτερο επικεντρώνεται στον κλάδο των τηλεπικοινωνιών και στο χώρο της κινητής τηλεφωνίας. Στο πρώτο κεφάλαιο ... -
Το mobile marketing στις επιχειρήσεις κινητής τηλεφωνίας : αξιοποίηση CRM συστημάτων και ευθυγράμμιση με τις επιχειρησιακές στρατηγικές
(2007-11-19)Η εργασία αυτή αναφέρεται στη μελέτη των εξαγορών στο χώρο της Υγείας και στην αξιολόγηση της εξαγοράς του Ιασώ General Α.Ε. από τον όμιλο Ιασώ Α.Ε. Είναι γεγονός, ότι τα τελευταία χρόνια, τα φαινόμενο των ανακατατάξεων ... -
Το διαδίκτυο ως στρατηγική για την ανάπτυξη σύγχρονων τεχνολογιών στη βιομηχανία της κινητής τηλεφωνίας
(2008-05-27)Σήμερα, τα κινητά τηλέφωνα έχουν γίνει εργαλεία πανταχού παρόντα για πολλές επιχειρήσεις επιτρέποντας στους υπαλλήλους, στους πελάτες και στους προμηθευτές να επικοινωνούν με αμεσότητα. Εντούτοις, η ασύρματη φωνή είναι ... -
Υλοποίηση εφαρμογής κινητού τηλεφώνου με χρήση της πλατφόρμας Google Android
(2010-05-10)Το Google Android είναι η πρώτη πλήρης ανοιχτού λογισμικού πλατφόρμα ανάπτυξης εφαρμογών που προορίζονται για την εγκατάσταση σε κινητά τηλέφωνα. Οι εφαρμογές που αναπτύσσονται με το Google Android επιτρέπουν την πρόσβαση ... -
Χρήση της κινητής τηλεφωνίας, από τη σκοπιά της Διοίκησης Λειτουργιών, για την κάλυψη της ανάγκης των πελατών για τραπεζικές υπηρεσίες στο σύγχρονο κόσμο
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014)Η παρούσα διατριβή εκπονείται υπό την αιγίδα της αυξημένης σημασίας του κλάδου της λιανικής τραπεζικής και του σημαντικού ρυθμού ανάπτυξης που εμφάνισε τα τελευταία χρόνια, είτε στην φυσική είτε στην ηλεκτρονική του ...