Πλοήγηση ανά Θέμα / Λέξη-Κλειδί "Διοίκηση ολικής ποιότητας"
Αποτελέσματα 142-161 από 196
-
Ολοκλήρωση συστημάτων διοίκησης : κριτική επισκόπηση και νέα προσέγγιση
(2011-12-14)Η ολοκλήρωση συστημάτων διοίκησης είναι ένα θέμα το οποίο έχει προσελκύσει το ενδιαφέρον της ερευνητικής κοινότητας ήδη από τις αρχές της δεκαετίας του ’90. Το πεδίο εφαρμογής της, περιλαμβάνει κυρίως τα συστήματα διοίκησης ... -
Ομαδικότητα στο εργασιακό περιβάλλον: μελέτη περίπτωσης των φοιτητών του Τμήματος Οργάνωσης και Διοίκησης του Πανεπιστημίου Πειραιώς
(2004-12-01)Στόχος της εν λόγω εργασίας, είναι να πραγματοποιηθεί μια εκτενής ανάλυση στο ρόλο και τη σημασία της Ομαδικότητας (Teamwork) στο επαγγελματικό περιβάλλον. Θεωρώντας την ως ένα από τα πλέον βασικά στοιχεία στα οποία πρέπει ... -
Οργάνωση και διοίκηση χειρουργείου.
(2014-11-28)Η οργάνωση της λειτουργίας των χειρουργείων απαιτεί συστηματική προσπάθεια, τα αποτελέσματα της οποίας έχουν άμεση επίδραση στην ποιότητα των προσφερομένων υπηρεσιών υγείας αλλά και στη διαμόρφωση κατάλληλου και ελκυστικού ... -
Οργανωσιακή κουλτούρα και αλλαγή
(2004-01-01)Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η ανάλυση της έννοιας και της λειτουργίας της οργανωσιακής κουλτούρας. Η έρευνα του συγκεκριμένου θέματος δεν περιορίζεται μόνο στην έρευνα και συλλογή πληροφοριών από την ... -
Παράγοντες που επηρεάζουν την ποιότητα υπηρεσιών στο δημόσιο τομέα : η περίπτωση του Υπουργείου Εσωτερικών Δημόσιας Διοίκησης και Αποκέντρωσης
(2006-05-17)Η παρούσα μελέτη επιχειρεί να εντοπίσει και να καταγράψει τους παράγοντες που επηρεάζουν την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών στο δημόσιο τομέα, ανιχνεύοντας παράλληλα τον τρόπο με τον οποίο λειτουργεί η ελληνική δημόσια ... -
Περιβαλλοντική επίδοση επιχειρήσεων μετά την εφαρμογή συστήματος περιβαλλοντικής διαχείρισης
(2008-09-09)Η παρούσα διπλωματική εργασία προσπαθεί καταρχήν να διευκρινίσει έννοιες όπως περιβαλλοντική διαχείριση, περιβαλλοντική επίδοση και μέτρηση και αξιολόγηση της περιβαλλοντικής επίδοσης. Κυρίως, όμως, προσπαθεί να συνδέσει ... -
Πληροφοριακά συστήματα και ποιότητα: μελέτη περίπτωσης
(2002-12-01)Στη σύγχρονη εποχή η κατοχή δεδομένων και πληροφοριών αναδεικνύεται σε καθοριστικό παράγοντα επιτυχίας και επικράτησης σε πολλά και διαφορετικά επίπεδα. Ταυτόχρονα, η διαχείριση δεδομένων και πληροφοριών αναγνωρίζεται ως ... -
Πλοίο και περιβάλλον
(2010-05-10)Η εργασία αυτή ρίχνει φως στη χαώδη και πολύπλοκη σχέση και στάση που έχει ένα πλοίο απέναντι στους διάφορους τομείς της θαλάσσιας ρύπανσης, στις διεθνείς συμβάσεις και ότι άλλο αφορά το περιβάλλον. Στο εισαγωγικό μέρος ... -
Ποιότητα & διεθνή πρότυπα στις υπηρεσίες υγείας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2010)Στα πλαίσια της παγκοσμιοποίησης και της ραγδαίας μεταβολής του κοινωνικού, οικονομικού και πολιτισμικού περιβάλλοντος, κράτη και διεθνείς οργανισμοί επιδιώκουν ολοένα και περισσότερο την εξασφάλιση συστημάτων παροχής ... -
Ποιότητα παροχής υπηρεσιών στο διαδίκτυο: μια μελέτη περιπτώσεως.
(2001-12-01)Η παρούσα διπλωματική εργασία εξετάζει την ποιότητα παροχής υπηρεσιών στο χώρο της Νέας Οικονομίας. Παραθέτονται και αναλύονται συγκεκριμένα, οι παράγοντες που επηρεάζουν την ικανοποίηση των πελατών της εταιρείας «Ασυνήθιστες ... -
Ποιότητα στη διαδικασία ανάπτυξης καινοτομικών ιδεών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2000-07)Η ιστορία διακρίνεται για τον πλούτο της προσφερόμενης σκέψης και του τρόπου ερμηνείας διαφόρων φιλοσοφικών και επιστημονικών θεμάτων. Οι θέσεις του Σωκράτη, του Αριστοτέλη, του Αρχιμήδη και όλων εκείνων που μας έκαναν ... -
Ποιότητα στις υπηρεσίες του ηλεκτρονικού εμπορίου: διακριτικά γνωρίσματα στο διαδίκτυο.
(2002-12-01)Αντικειμενικός σκοπός της παρούσας μελέτης είναι να παραθέσει τα σημαντικά εργαλεία που προσφέρει η τεχνολογία του Internet στο χώρο των οικονομικών συναλλαγών δίνοντας έμφαση στο ηλεκτρονικό εμπόριο. ΄Οσον αφορά τη διάρθρωση ... -
Ποιότητα στις υπηρεσίες υγείας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2006)Η ποιότητα των προϊόντων και των υπηρεσιών είναι ένα από τα βασικά ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα τους στην αγορά. Η ύπαρξη διεθνών προτύπων και η δυνατότητα πιστοποίησης της ποιότητας προϊόντων ή υπηρεσιών διευκόλυνε πολύ ... -
Ποιότητα στο σύγχρονο ηλεκτρονικό επιχειρείν
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2005)Σκοπός της παρούσας Διπλωματικής Εργασίας είναι η ανάδειξη της πραγματικότητας που διαμορφώνουν οι νέες τεχνολογίες και πιο συγκεκριμένα το Ηλεκτρονικό Εμπόριο για τη σημερινή επιχείρηση, υπό το πρίσμα φυσικά της Διοίκησης ... -
Ποιότητα υπηρεσιών στον επισιτιστικό κλάδο: μελέτη περίπτωσης των καφέ στο Ηράκλειο Κρήτης
(2013-04-08)Η βιομηχανία της φιλοξενίας αποτελεί έναν από τους σημαντικότερους οικονομικούς παράγοντες τόσο στην Ελλάδα όσο και σε παγκόσμιο επίπεδο. Ο επισιτιστικός κλάδος, ως αναπόσπαστο κομμάτι του τουρισμού, αποτελεί βασική πηγή ... -
Ποιότητα υπηρεσιών υγείας στην Ελλάδα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2008)Τα τελευταία χρόνια στον τομέα της υγείας όλα έχουν αλλάξει. Πάντα σε σχέση με την υπόλοιπη κοινωνία, τον τρόπο διοίκησης των μονάδων υγείας, ο τρόπος εργασίας, οι εμπλεκόμενοι φορείς, πολίτες και επαγγελματίες ιατροί. Η ... -
Ποιότητα υποστηρικτικών υπηρεσιών στην ανώτατη εκπαίδευση.
(2002-12-01)Στην Ελλάδα, όπως και σε πολλά ανεπτυγμένα κράτη, προβάλλεται όλο και πιο πολύ το θέμα της ποιότητας υπηρεσιών της ανώτατης εκπαίδευσης. Έτσι, έχουν ξεκινήσει προσπάθειες από τους αρμόδιους φορείς, εθνικούς αλλά και ... -
Προσεγγίσεις, πρότυπα και πλαίσια ασφαλείας στον τραπεζικό τομέα
(2012-10-24)Στη σύγχρονη εποχή, η πληροφορία (άρα και η πληροφόρηση) θεωρείται σαν περιουσιακό στοιχείο της επιχείρησης εξίσου σημαντικό με τα υπόλοιπα και έχει μεγάλη αξία για τον οργανισμό, άρα πρέπει να προστατευθεί. Το αντικείμενο ... -
Στατιστικός ποιοτικός έλεγχος παραπόνων πελατών σε επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών: χρήση διαγραμμάτων ελέγχου για τη στατιστική επεξεργασία παραπόνων πελατών και τον εντοπισμό κρίσιμων σημείων προς βελτίωση σε ελληνική εταιρεία παροχής υπηρεσιών.
(2002-12-01)Η εργασία αυτή αποτελεί μια πρόταση για την χρήση των διαγραμμάτων ελέγχου (control charts) από επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών. Πιο συγκεκριμένα εξετάζει την προοπτική χρήσης των διαγραμμάτων ελέγχου στην παρακολούθηση των ... -
Στρατηγικές βελτίωσης της ποιότητας στον κλάδο της υγείας. Η Διοίκηση Ολικής Ποιότητας και η περίπτωση του eHealth
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014-10-31)Μία από τις μεγαλύτερες προκλήσεις που αντιμετωπίζουν σήμερα τόσο τα ανεπτυγμένα όσο και τα αναπτυσσόμενα κράτη είναι η επιτακτική ανάγκη για βελτίωση της αποτελεσματικότητας και της αποδοτικότητας στον τομέα της υγείας. ...