• Στρατηγικό μάρκετινγκ στην επωνυμία μιας εταιρείας 

      Λυκογιάννη, Αναστασία Μαρία (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-09)
      Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι να εξεταστεί η διαφοροποίηση να εξεταστεί η προτίμηση των πελατών προς τα φυσικά και τα ηλεκτρονικά καταστήματα πριν και την πανδημία. Δευτερευόντως, ερευνήθηκαν οι συσχετίσεις των προτιμήσεων ...
    • Σχεδιασμός και ανάπτυξη ηλεκτρονικού καταστήματος με την χρήση καινοτόμων τεχνολογιών 

      Λαζαρίδης, Άρης (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-02)
      Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως κύριο στόχο την ανάπτυξη ενός ηλεκτρονικού καταστήματος (eshop) με τη χρήση προηγμένων τεχνολογιών. Παρουσιάζονται οι τεχνολογικές επιλογές που εφαρμόστηκαν και η σημασία τους στη ...

      Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
      Επικοινωνήστε μαζί μας
      Στείλτε μας τα σχόλιά σας
      Created by ELiDOC
      Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»