Πλοήγηση ανά Θέμα / Λέξη-Κλειδί "Στρατηγικός σχεδιασμός"
Αποτελέσματα 231-250 από 396
-
Οικονομοτεχνική μελέτη για τη δημιουργία coalition προγράμματος
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-05)Η παρούσα προμελέτη αποσκοπεί στον έλεγχο σκοπιμότητας για την ανάδειξη επενδυτικής ευκαιρίας ως προς την ίδρυση επιχείρησης με αντικείμενο την παροχή πλατφόρμας εξυπηρέτησης Κοινών Προγραμμάτων Αφοσίωσης και ... -
Οικονομοτεχνική μελέτη καταστήματος τουριστικών ειδών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-10-22)Το συγκεκριμένο επενδυτικό σχέδιο αναφέρεται στην ίδρυση καταστήματος τουριστικών ειδών στην Αθήνα. Η ιδρύτρια του επενδυτικού σχεδίου θα είναι η Ρ.Π. με ενδιαφέρον για την ίδρυση επιχείρησης διάθεσης τουριστικών προϊόντων ... -
Οργάνωση και διοίκηση φαρμακείων - συστήματα μηχανογράφησης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018) -
Παίγνια με συμπληρωματικότητα των στρατηγικών
(2012-05-16)Αντικειμενικός σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι μέσω της θεωρίας των παιγνίων, η οποία αποτελεί μία από τις σημαντικότερες εφαρμογές της μικροοικονομικής θεωρίας, να αναλυθούν τα στρατηγικά υπερμετρικά παίγνια ... -
Περιβάλλον : εσωτερικό - εξωτερικό, η επίδραση του στην επιχείρηση
(2006-09-13)Στην παρούσα μελέτη έγινε μια προσπάθεια να διερευνηθεί το περιβάλλον μέσα στο οποίο δραστηριοποιείται η επιχείρηση και στη συνέχεια κατά πόσο αυτό επηρεάζει την επιχείρηση. Κι όταν λέμε κατά πόσο επηρεάζει την επιχείρηση, ... -
Ποιοτική διεθνοποίηση καταναλωτικών προιόντων : η σύζευξη (co-branding) της χώρας προέλευσης και της επωνυμίας
(2011-02-21)Το αντικείμενο της παρούσας εργασίας είναι η διερεύνηση μιας στρατηγικής διεθνοποίησης επώνυμων προϊόντων μέσω μιας προσέγγισης συνεργασίας ανάμεσα στην εταιρία που εμπορεύεται ένα επώνυμο προϊόν και στην χώρα προέλευσης. ... -
Πολιτιστικός ξενώνας στα Κύθηρα : η προσέγγιση του στρατηγικού μάνατζμεντ
(2008-07-30)Οι νέες τάσεις στην τουριστική βιομηχανία υπαγορεύουν την ανάπτυξη εναλλακτικών μορφών τουρισμού που δεν θα αλλοιώνουν το φυσικό περιβάλλον και θα αναδεικνύουν τα τοπικά στοιχεία ενός προορισμού. Σ΄ αυτή την κατεύθυνση ... -
Ποσοτική ανάλυση και στρατηγικές αντιμετώπισης της έκθεσης πολυεθνικών εταιριών στο συναλλαγματικό κίνδυνο
(2010-04-20)Στην εργασία αυτή γίνεται μία ποσοτική ανάλυση της έκθεσης πολυεθνικών επιχειρήσεων σε μεταβολές σημαντικών συναλλαγματικών ισοτιμιών. Αρχικά, παρουσιάζονται οι έννοιες της πολυεθνικής επιχείρησης και της ιστορικής αναδρομής ... -
Πρόταση / προσφορά της Logic DIS ΑΕ για υλοποίηση ERP σε εταιρεία βάσει της τεχνολογίας ωμέγα
(2011-10-11)Τα Συστήματα Διαχείρισης των Επιχειρησιακών Πόρων (ERP) αποτελούν πια την πιο προηγμένη μορφή Πληροφοριακών Συστημάτων που έχει αναπτύξει η παγκόσμια αγορά. Στην παρούσα μελέτη διερευνάται βάσει παραδείγματος τον τρόπο ... -
Προμελέτη σκοπιμότητας ίδρυσης διαφημιστικής εταιρείας
(2011-10-12)Σκοπός του παρόντος επενδυτικού σχεδίου είναι η ίδρυση Διαφημιστικής εταιρείας στην περιοχή Λαυρίου με την επωνυμία «SMART CHOICE A.E.». Η εταιρεία αποτελείται από 9 άτομα ενώ η Διοίκηση της επιχείρησης απαρτίζεται από τον ... -
Προμελέτη σκοπιμότητας ίδρυσης εταιρείας εμπορίας ανταλλακτικών αυτοκινήτων
(2010-05-10)Η παρούσα μελέτη, έχει στόχο την ίδρυση εταιρείας εισαγωγής και εμπορίου ανταλλακτικών αυτοκινήτων με την επωνυμία “Car Part Α.Ε”. Η έδρα της εταιρείας θα βρίσκεται στο 5ο χιλιόμετρο του δρόμου Ηρακλείου – Μοιρών, σε διώροφο ... -
Προσδιορισμός κινδύνων έργων πληροφοριακών συστημάτων: θεωρία και μελέτη περίπτωσης
(2014-07-14)Τα έργα πληροφορικής, κυρίως μεγάλου μεγέθους και πολυπλοκότητας, εμπεριέχουν ποικίλους κινδύνους που απειλούν την επιτυχία της εφαρμογής τους. Καθώς οι περισσότεροι οργανισμοί βασίζουν πλέον ένα μεγάλο μέρος της λειτουργίας ... -
Προϋπολογισμός λειτουργιών και κρατικός προϋπολογισμός στα πλαίσια του στρατηγικού σχεδιασμού δράσης
(2011-03-31)Oι προϋπολογισμοί αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι των δραστηριοτήτων μιας επιχείρησης ή ενός οργανισμού γενικότερα. Βασικός στόχος είναι ο σχεδιασμός και ο έλεγχος των δαπανών, μέσω της έκφρασης σε ποσοτικούς όρους των ... -
Προώθηση ιατρικών προϊόντων μέσω εφαρμογών του digital marketing
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023)Η παρούσα εργασία αποτελεί μια βιβλιογραφική ανασκόπηση, όπου θα εστιάσει στα ψηφιακά μέσα που χρησιμοποιεί μια επιχείρηση, η οποία ασχολείται με την εμπορία ιατρικών, χημικών και φαρμακευτικών προϊόντων για την προβολή ... -
Πώς επηρεάζει το πολυαισθητικό μαρκετινγκ, το συναισθηματικό branding και το νευρομάρκετινγκ την καταναλωτική συμπεριφορά : ο ρόλος των συναισθημάτων και η περίπτωση του συναισθηματικού μάρκετινγκ
(2011-04-01)Στη παρούσα εργασία θα αναλυθούν οι τεχνικές των πολυαισθητικού μάρκετινγκ, νευρομάρκετινγκ και συναισθηματικού Branding, οι πρακτικές που χρησιμοποιούν και οι εφαρμογές τους, ενώ στη συνέχεια θα αναλυθούν τα κοινά τους ... -
Σταθμοί εμπορευματοκιβωτίων λιμένων : προσομοιωτικά μοντέλα και αλγόριθμοι βελτιστοποίησης
(2010-03-03)Η διαχείριση σταθμών εμπορευματοκιβωτίων λιμένων (ΣΕΜΠΟ) είναι ένα πολυσύνθετο πολυκριτηριακό πρόβλημα, που περιλαμβάνει κριτήρια βελτιστοποίησης, όπως την ταχύτερη φόρτωση – εκφόρτωση των εμπορευματοκιβωτίων (vessel ... -
Στοχαστικά μοντέλα πρόβλεψης σποραδικής ζήτησης
(2003-12-01)Σποραδική ζήτηση ή αλλιώς περιοδική (lumpy) ονομάζεται η ζήτηση που εμφανίζεται τυχαία και παρεμβάλλονται πολλές μηδενικές ζητήσεις μεταξύ των παρατηρούμενων γεγονότων. Τέτοιο είδος ζήτησης εμφανίζεται σε δεδομένα αποθεμάτων, ... -
Στρατηγικά πληροφοριακά συστήματα : μελέτη περίπτωσης ελληνικής επιχείρησης
(2012-01-31)Η μεγάλη εξέλιξη της τεχνολογίας της πληροφορικής που σημειώνεται τα τελευταία χρόνια, η ραγδαία αύξηση των υπολογιστών καθώς και των εφαρμογών τους στις επιχειρήσεις, έχει οδηγήσει στην ανάπτυξη πληροφοριακών συστημάτων. ... -
Στρατηγικές marketing χονδρεμπορίου στην ελληνική αγορά Profil αλουμινίου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014)Ο κλάδος της οικοδομής αποτελεί έναν από τους πυλώνες της ελληνικής οικονομίας. Η αγορά του αλουμίνιου καταλαμβάνει μια σημαντική θέση σε αυτό τον κλάδο και οι δυνατότητες της μπορούν να αποτελέσουν πλεονέκτημα στη σημερινή ...