dc.contributor.advisor | Αλέπης, Ευθύμιος | |
dc.contributor.author | Ξημέρης, Γεώργιος Εμμ. | |
dc.date.accessioned | 2017-09-19T09:41:15Z | |
dc.date.available | 2017-09-19T09:41:15Z | |
dc.date.issued | 2016-05 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/9973 | |
dc.description.abstract | Η διπλωματική αυτή αποτελεί μια προσπάθεια ανάπτυξης ενός εκπαιδευτικού παιχνιδιού με σκοπό
την βελτίωση των μαθητών με δυσαριθμησία αλλά και αυτών με χαμηλά επίπεδο μαθηματικών
δεξιοτήτων.
Στο πλαίσιο της παρούσας Διπλωματικής Εργασίας , μελετώνται οι επιπτώσεις της δυσαριθμησίας σε
νέους μαθητές και αναπτύσσεται ένα Serious Game που χρησιμοποιεί καινοτόμες εκπαιδευτικές
μεθόδους για την καταπολέμηση του φαινομένου. Από τα αποτελέσματα συμπεραίνεται ότι σε
σύγκριση με τις παλαιές εφαρμογές αντίστοιχων εφαρμογών , οι συγκεκριμένες πρακτικές
πραγματοποιούν περεταίρω βελτίωση της μαθηματικής ικανότητας των χρηστών. Η παρούσα
διπλωματική υποδεικνύει ότι η χρήση βελτιωμένων εκπαιδευτικών τεχνικών μπορεί να παρουσιάσει
μεγαλύτερη ανάπτυξη των δεξιοτήτων των μαθητών. | el |
dc.format.extent | 19 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.title | Ανάπτυξη εκπαιδευτικού παιχνιδιού για άτομα με δυσαριθμησία | el |
dc.title.alternative | Development of a serious game for people with dyscalculia | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Πληροφορικής | el |
dc.description.abstractEN | The thesis is an effort to develop an educational game aimed at improving students with dyscalculia
and those with low level math skills . As part of this thesis, the effects of dyscalculia studied in young
learners and a Serious Game that uses innovative teaching methods to combat the phenomenon is
developed. It is concluded that in comparison with the old respective application embodiments, these
practices carry further improvement of the mathematical ability of users. This thesis suggests that the
use of improved educational techniques may present greater development of student skills. | el |
dc.contributor.master | Προηγμένα Συστήματα Πληροφορικής | el |
dc.subject.keyword | Εκπαιδευτικό λογισμικό | el |
dc.subject.keyword | Δυσαριθμησία | el |
dc.subject.keyword | Παιχνίδια, Εκπαιδευτικά | el |
dc.subject.keyword | Μαθηματικά | el |
dc.subject.keyword | Διδασκαλία βοηθούμενη από ηλεκτρονικό υπολογιστή | el |
dc.subject.keyword | Μαθησιακές δυσκολίες | el |
dc.subject.keyword | Σοβαρά Παιχνίδια (Serious Games-SG) | el |
dc.subject.keyword | Dyscalculia | el |