Εμφάνιση απλής εγγραφής

Ανάπτυξη εκπαιδευτικού παιχνιδιού για άτομα με δυσαριθμησία

dc.contributor.advisorΑλέπης, Ευθύμιος
dc.contributor.authorΞημέρης, Γεώργιος Εμμ.
dc.date.accessioned2017-09-19T09:41:15Z
dc.date.available2017-09-19T09:41:15Z
dc.date.issued2016-05
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/9973
dc.description.abstractΗ διπλωματική αυτή αποτελεί μια προσπάθεια ανάπτυξης ενός εκπαιδευτικού παιχνιδιού με σκοπό την βελτίωση των μαθητών με δυσαριθμησία αλλά και αυτών με χαμηλά επίπεδο μαθηματικών δεξιοτήτων. Στο πλαίσιο της παρούσας Διπλωματικής Εργασίας , μελετώνται οι επιπτώσεις της δυσαριθμησίας σε νέους μαθητές και αναπτύσσεται ένα Serious Game που χρησιμοποιεί καινοτόμες εκπαιδευτικές μεθόδους για την καταπολέμηση του φαινομένου. Από τα αποτελέσματα συμπεραίνεται ότι σε σύγκριση με τις παλαιές εφαρμογές αντίστοιχων εφαρμογών , οι συγκεκριμένες πρακτικές πραγματοποιούν περεταίρω βελτίωση της μαθηματικής ικανότητας των χρηστών. Η παρούσα διπλωματική υποδεικνύει ότι η χρήση βελτιωμένων εκπαιδευτικών τεχνικών μπορεί να παρουσιάσει μεγαλύτερη ανάπτυξη των δεξιοτήτων των μαθητών.el
dc.format.extent19el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleΑνάπτυξη εκπαιδευτικού παιχνιδιού για άτομα με δυσαριθμησίαel
dc.title.alternativeDevelopment of a serious game for people with dyscalculiael
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Πληροφορικήςel
dc.description.abstractENThe thesis is an effort to develop an educational game aimed at improving students with dyscalculia and those with low level math skills . As part of this thesis, the effects of dyscalculia studied in young learners and a Serious Game that uses innovative teaching methods to combat the phenomenon is developed. It is concluded that in comparison with the old respective application embodiments, these practices carry further improvement of the mathematical ability of users. This thesis suggests that the use of improved educational techniques may present greater development of student skills.el
dc.contributor.masterΠροηγμένα Συστήματα Πληροφορικήςel
dc.subject.keywordΕκπαιδευτικό λογισμικόel
dc.subject.keywordΔυσαριθμησίαel
dc.subject.keywordΠαιχνίδια, Εκπαιδευτικάel
dc.subject.keywordΜαθηματικάel
dc.subject.keywordΔιδασκαλία βοηθούμενη από ηλεκτρονικό υπολογιστήel
dc.subject.keywordΜαθησιακές δυσκολίεςel
dc.subject.keywordΣοβαρά Παιχνίδια (Serious Games-SG)el
dc.subject.keywordDyscalculiael


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»