Business plan δημιουργίας μικρής μονάδας παροχής υπηρεσιών υγείας
Business plan for a small startup healthcare unit
Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Επιχειρηματικό σχέδιο ; Πρωτοβάθμια φροντίδα υγείας ; Κέντρο πρωτοβάθμιας περίθαλψης ; Πολυιατρεία ; Business plan ; Primary health care ; Primary health care center ; PolyclinicΠερίληψη
Οι πληθυσμοί των σύγχρονων κοινωνιών χαρακτηρίζονται από αυξημένες προσδοκίες για ιατρική περίθαλψη, οι οποίες εξασφαλίζουν καλύτερη ποιότητα ζωής. Η πρωτοβάθμια φροντίδα υγείας (ΠΦΥ) αποτελεί θεμέλιο λίθο ενός ολοκληρωμένου συστήματος παροχής υπηρεσιών υγείας σε ένα σύγχρονο κράτος και συνιστά το πρώτο σημείο επαφής του πολίτη με το σύστημα υγειονομικής περίθαλψης. Η σημασία της έγκειται στη βελτίωση του επιπέδου υγείας του πληθυσμού και στη μείωση της άσκοπης χρήσης των ιατρικών υπηρεσιών με επακόλουθο την εξοικονόμηση πόρων. Στην χώρα μας και ειδικά στα αστικά κέντρα, η απουσία ενός ενιαίου και οργανωμένου συστήματος ΠΦΥ έχει ως αποτέλεσμα η κάλυψη των αναγκών των πολιτών να γίνεται αποσπασματικά. Τα κενά και οι δυσλειτουργίες των δημόσιων υπηρεσιών υγείας, αφήνουν πρόσφορο έδαφος σε ιδιωτικές πρωτοβουλίες και επιχειρηματικές ιδέες.
Στο πλαίσιο αυτό η παρούσα μελέτη, προσδοκά να συντάξει ένα καλά στημένο επιχειρηματικό σχέδιο (Business plan) για την ίδρυση μιας κοινωνικής επιχείρησης με την επωνυμία Positive Health. Το Business Plan αποτελεί τον λεπτομερή σχεδιασμό μιας επιχειρηματικής ιδέας και είναι μια απαραίτητη διαδικασία που πρέπει να προηγείται της υλοποίησης της και της έναρξης των δραστηριοτήτων μιας νέας επιχείρησης. Είναι το εργαλείο, μέσω του οποίου ο επιχειρηματίας έχει τη δυνατότητα να πείσει τους υποψήφιους χρηματοδότες για την επιχειρηματική ευκαιρία που παρουσιάζει και για την αγορά στην οποία στοχεύει.
H Positive Health θα αποτελεί ένα κέντρο πρωτοβάθμιας περίθαλψης αστικού τύπου με έμφαση στις νέες τεχνολογίες και μια διαφορετική προσέγγιση για την προσφορά υπηρεσιών υγείας. Η εταιρεία δεν ιδρύεται με μοναδικό στόχο την κερδοφορία αλλά παράλληλα αποσκοπεί και στην προσφορά κοινωνικού έργου. Μέσα από τη διεξοδική ανάλυση των εσωτερικών δομών, του σχεδίου μάρκετινγκ, των συνθηκών της αγοράς, του πλαισίου λειτουργίας, των απαιτούμενων κεφαλαίων και των προσδοκώμενων κερδών θα εξεταστεί η αποδοτικότητα της συγκεκριμένης ιδέας.