Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΠρέντζα, Ανδριάνα
dc.contributor.authorΦάσσα, Ελένη
dc.date.accessioned2017-06-21T08:55:18Z
dc.date.available2017-06-21T08:55:18Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/9687
dc.description.abstractΗ ηλεκτρονική μάθηση (e-learning) αποτελεί μία ραγδαία αναπτυσσόμενη περιοχή της εκπαίδευσης. Ειδικότερα αν και το πεδίο της εξ αποστάσεως παράδοσης μαθημάτων (e-tutoring) διαρκώς εξελίσσεται, η ανάπτυξη ενός ηλεκτρονικού περιβάλλοντος e- Lab που θα προσομοιώνει το παραδοσιακό εργαστήριο και θα ακολουθεί το πρόγραμμα σπουδών με πρωτότυπες δραστηριότητες και παιδαγωγικές μεθόδους δεν είναι συνηθισμένη. Όπως ευρέως γνωστή δεν είναι και η επίδραση ενός online μαθήματος βασισμένο στην Αυτοκατευθυνόμενη Μάθηση (Self-Directed Learning) για την ανάπτυξη δεξιοτήτων σε ενήλικες εκπαιδευόμενους. Επιπλέον δεν υπάρχουν αρκετά στοιχεία για την αποτελεσματικότητα ενός ηλεκτρονικού περιβάλλοντος (e-Lab/website) εκμάθησης γλωσσών προγραμματισμού. Λαμβάνοντας υπόψη τα παραπάνω, στόχος της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι ο σχεδιασμός και η εφαρμογή ενός τέτοιου ηλεκτρονικού περιβάλλοντος/website εξ αποστάσεως παράδοσης μαθημάτων (e- Lab “Learn-Code”). Το περιβάλλον αυτό προσομοιώνει τις δραστηριότητες και τις δεξιότητες που θα αναπτυσσόταν στο παραδοσιακό εργαστήριο του μαθήματος «Εφαρμογές Ιστού» του Μεταπτυχιακού Προγράμματος Σπουδών (Μ.Π.Σ) Ψηφιακά Συστήματα και Υπηρεσίες. Για την εκμάθηση της γλώσσας προγραμματισμού (HTML) το e- Lab ενορχηστρώνεται με την εκπαιδευτική μεθόδου της Αυτοκατευθυνόμενης Μάθησης. Μία μέθοδο που είναι συμβατή με τον τρόπο διεξαγωγής του παραδοσιακού εργαστηρίου αλλά και των μαθημάτων γλωσσών προγραμματισμού. Προς αυτή την κατεύθυνση ακολουθήθηκε ο σχεδιασμός, η υλοποίηση παρούσας διπλωματικής εργασίας.el
dc.format.extent126el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleΣχεδίαση και εφαρμογή ενός ηλεκτρονικού περιβάλλοντος (E-LAB) για την εξ αποστάσεως εκμάθηση γλωσσών προγραμματισμού με τη μέθοδο της αυτοκατευθυνόμενης μάθησηςel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτωνel
dc.contributor.masterΨηφιακά Συστήματα και Υπηρεσίεςel
dc.subject.keywordΑυτοκατευθυνόμενη μάθησηel
dc.subject.keywordΥπηρεσίες Ιστούel
dc.subject.keyworde-Tutoringel
dc.subject.keywordHTMLel
dc.subject.keywordSelf-directed learningel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»