Στρατηγική των ελληνικών ναυτιλιακών επιχειρήσεων την περίοδο της οικονομικής κρίσης. Ανάδειξη προοπτικών για το μέλλον του κλάδου
Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Οικονομική κρίση ; Ναυτιλιακές εταιρείες ; ΣτρατηγικήΠερίληψη
Η παρούσα μελέτη ασχολήθηκε με την έννοια της στρατηγικής και εξέτασε πώς αυτή, σχετίζεται με το ναυτιλιακό κλάδο, ιδιαίτερα στην περίοδο της οικονομικής κρίσης. Αναφορά έγινε στη στρατηγική συνεργασιών που ακολουθούνται στην παρούσα περίοδο. Η εργασία εξέτασε το τρόπο λειτουργίας και τις στρατηγικές των ναυτιλιακών επιχειρήσεων και ολοκληρώθηκε μέσα από τέσσερα κεφάλαια, όπου αναλύθηκε ο κλάδος διεξοδικά, το εσωτερικό περιβάλλον, ενώ καταρτίστηκε και έρευνα προς δημιουργία ασφαλών συμπερασμάτων σε σχέση με το εξεταζόμενο θέμα.
Ως συμπέρασμα προέκυψε οτι η ναυτιλία θεωρείται δυναμικός κλάδος, δίνει διεξόδους σε όλα τα επίπεδα για την ελληνική οικονομία και είναι σκόπιμο να διατηρηθεί προσοδοφόρα ως κλάδος ανάπτυξης, διότι χωρίς αυτήν η χώρα θα δεχθεί ένα ισχυρό οικονομικό χτύπημα. Ο κλάδος διαφέρει από τους υπόλοιπους και προκειμένου να διατηρηθεί βιώσιμος δεν αρκούν οι κινήσεις που θα κάνουν οι εταιρείες από μόνες τους. Είναι απαραίτητη η κρατική υποστήριξη για να μπορέσουν να συνεχίσουν να είναι ανταγωνιστικές στο διεθνές ανταγωνιστικό περιβάλλον.