Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΘεοδωρόπουλος, Σωτήριος
dc.contributor.authorΔασκαλάκης, Αυγερινός
dc.date.accessioned2017-02-10T07:54:09Z
dc.date.available2017-02-10T07:54:09Z
dc.date.issued2016-08
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/9426
dc.description.abstractΗ παρούσα διπλωματική εργασία έχει σκοπό την ανάλυση του ελληνικού φορολογικού καθεστώτος που διέπει την ναυτιλιακή δραστηριότητα και την σύγκριση του με τα αντίστοιχα χωρών της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Μέσα από την παρουσίαση του θεσμικού πλαισίου των ενισχύσεων της Ε.Ε. για την βελτίωση της ανταγωνιστικότητας της ναυτιλίας, είναι πιο εμφανής οι βάσεις στις οποίες στηρίχθηκε η εξέλιξη του φορολογικού συστήματος της Ελλάδας, αποσκοπώντας στην προσέλκυση ναυτιλιακών εταιρειών και στην μεγιστοποιήση της συμβολής του κλάδου στην εγχώρια οικονομία. Η καθιέρωση του φόρου χωρητικότητας στην Ε.Ε τα τελευταία χρόνια, είχε σαν αποτέλεσμα πολλά κράτη- μέλη να αναπτύξουν σημαντικά νηολόγια, αυξάνοντας έτσι την δυναμική της Ευρώπης. Επιπλέον, παρουσιάζονται τα φορολογικά συστήματα των τεσσάρων πρώτων χωρών της Ε.Ε., με βάση το μέγεθος του νηολογίου τους. Οι χώρες αυτές είναι: Μάλτα, Κύπρος, Ηνωμένο Βασίλειο και Δανία. Ο φορολογικός ανταγωνισμός εντός και εκτός Ευρώπης είναι πολύ έντονος και οι χώρες καλούνται να εξελίξουν το φορολογικό τους καθεστώς σε όσο το δυνατόν ευνοϊκότερο προκειμένου να διατηρήσουν τόσο το στόλο τους αλλά και την σημαία τους.el
dc.format.extent77el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleΦορολογικό καθεστώς της ναυτιλίας στην Ελλάδα και ανταγωνισμός με άλλες ευρωπαϊκές χώρες και χώρες του Ε.Ο.Χel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Ναυτιλίας και Βιομηχανίας. Τμήμα Ναυτιλιακών Σπουδώνel
dc.description.abstractENThe purpose of this master thesis is to analyze the taxation regime of the maritime industry in Greece, as well as tax competition among European countries. This has been done by examining the Commission’s Guidelines that cover any aid granted by Member States or through State resources in favour of maritime transport. In particular, is discussed the widespread extension in Europe of flat rate tonnage taxation systems ("tonnage tax"). A measure seeking to maintain the competitiveness of the European fleet also have repercussions on investments on land in maritimerelated industries and on the contribution of maritime transport to the economy of the Community as a whole and to jobs in general. In addition, this paper illustrates the concerns of European Commission about the Greek tonnage tax system. To conclude, Europe’s economic development has relied heavily on maritime transport, this is why Commission’s Guidelines should target to reduce tax burdens in order to benefit the industry's competitiveness.el
dc.contributor.masterΝαυτιλίαel
dc.subject.keywordΦορολογικό σύστημαel
dc.subject.keywordΦορολογικό καθεστώςel
dc.subject.keywordΦόρος χωρητικότηταςel
dc.subject.keywordΕυρωπαϊκή και ελληνική ναυτιλίαel
dc.subject.keywordTax competitionel
dc.subject.keywordCommission’s guidelinesel
dc.subject.keywordTaxation regimeel
dc.subject.keywordState Aid Guidelines (S.A.G.)el
dc.subject.keywordTonnage taxel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»