Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΠελαγίδης, Θεόδωρος
dc.contributor.authorΧαρούλης, Νικόλαος
dc.date.accessioned2016-12-07T14:29:19Z
dc.date.available2016-12-07T14:29:19Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/9263
dc.description.abstractΣκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να προσεγγίσει την αναγκαιότητα της σύγχρονης ποντοπόρου ναυτιλίας προς τακτικές οι οποίες είναι φιλικότερες προς το περιβάλλον. Κατά την έναρξη του παρόντος πονήματος πραγματοποιείται μια πρώτη αναφορά στην δημιουργία της ελληνικής ναυτιλίας, τους λόγους και τις αφορμές που οδήγησαν τα κράτη να ασχοληθούν με την συστηματοποίηση και υλοποίηση διεθνών κανονισμών που σχετίζονται με την προστασία του περιβάλλοντος καθώς επίσης και με την εξοικονόμηση πόρων. Συμπερασματικά μπορούμε να πούμε ότι η σύγχρονη ναυτιλία καλείται να καλύψει ίδιες η και πιο αυστηρές απαιτήσεις και να συμμορφώνεται σε μεγαλύτερο βαθμό από τις επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στην ξηρά αφού καλούνται να καλύπτουν όλους τους κατά τόπους κανονισμούς στα λιμάνια των χωρών που δραστηριοποιούνται. Στο επόμενο μέρος γίνεται εκτενής ανάλυση της λειτουργίας των πλοίων με οικονομική ταχύτητα, αναλύονται οι τρόποι με τους οποίους επιτυγχάνεται και επίσης παρουσιάζονται οι ωφέλειες από την λειτουργία του πλοίου με οικονομική ταχύτητα. Παρουσιάζονται τα πλεονεκτήματα αλλά και τα μειονεκτήματα από την λειτουργία ενός πλοίου με μειωμένη ταχύτητα για αυξημένη χρονική περίοδο και επίσης αναλύεται η εφαρμογή με την οποία επιλέγεται η βέλτιστη διαδρομή σε σχέση με την καταλληλότερη ημερομηνία άφιξης σε συνδυασμό με την μείωση της κατανάλωσης καύσιμων. Στη συνέχεια, αναλύεται η έννοια της ενεργειακής απόδοσης τόσο ενός νεότευκτου όσο και ενός υπάρχοντος πλοίου. Επεξηγούνται πως υπολογίζεται η ενεργειακή απόδοση ενός πλοίου και πως αυτή μπορεί να βελτιωθεί. Επιπλέον αναφέρονται οι αλλαγές που συνεπάγονται στις διαδικασίες της διαχειρίστριας εταιρίας και στα συστήματα τα οποία πρέπει να εφαρμόσει έτσι ώστε να υπολογίζει την οικολογική επιβάρυνση κάθε πλοίου. Βαίνοντας προς το τέλος του πονήματος αναλύεται η συμβολή της θερμικής επαναχρησιμοποίησης καθώς επίσης στο τελευταίο κεφάλαιο προσδιορίζονται όλες οι παράμετροι με τις οποίες το πλοίο επιβαρύνει το περιβάλλον τόσο σε επίπεδο ατμοσφαιρικής ρύπανσης αλλά και σε επίπεδο θαλάσσιου περιβάλλοντος με τις διάφορες απορρίψεις που συμβαίνον είτε κατά την λειτουργία του αλλά και κατά την διαμονή του στα λιμάνια.el
dc.format.extent111el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleΣτροφή στην πράσινη ναυτιλία, αναγκαιότητα της σύγχρονης εποχής, η προσπάθεια μείωσης των εξόδων λειτουργίαςel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Ναυτιλίας και Βιομηχανίας. Τμήμα Ναυτιλιακών Σπουδώνel
dc.description.abstractENThe purpose of this thesis is to approach the need of modern oceangoing shipping to procedures that are more environmentally friendly. In the beginning of this essay there is a reference to the creation of the Greek shipping industry, the reasons and the causes that led states to engage in systematizing and implementing international regulations related to environmental protection & resources conservation. In conclusion we are led to accept that modern shipping has to cover the same and stricter requirements and comply to a greater extent than industries operating on land once called to cover all local regulations in the ports of the countries involved. In the next part there is an extensive analysis of Eco Speed, there are analyzed the different ways which can be achieved and presented also the benefits from the vessel’s operation with eco speed. It is presented the advantages and disadvantages of running a ship with reduced speed for extended time and also analyzed the application of the selected optimal path (routing) with respect to the vessel’s schedule in conjunction with the reduction of fuel consumption. In connection with the above, the concept of Energy Efficiency Design Index for new buildings & Energy Efficiency Operation Index for existing vessel’s is explained, and ways for improvement of EEOI are mentioned. Also new procedures which are essential for the managing companies in order to calculate vessel’s EEOI and the systems that must be implemented are analyzed accordingly. In the last part of the essay are analyzed the contribution of thermal reuse as well as all the parameters from vessel’s operation that harm the environment both in terms of air pollution and marine environment.el
dc.contributor.masterΝαυτιλίαel
dc.subject.keywordΟικονομική ταχύτηταel
dc.subject.keywordΒέλτιστη διαδρομήel
dc.subject.keywordΕνεργειακή απόδοσηel
dc.subject.keywordΈλεγχος & βελτίωση ενεργειακής απόδοσηςel
dc.subject.keywordΟικολογική επιβάρυνσηel
dc.subject.keywordΑέριοι ρύποι (NOx, SOx, CO2)el
dc.subject.keywordEco speedel
dc.subject.keywordRoutingel
dc.subject.keywordEnergy efficiencyel
dc.subject.keywordMonitoring & improving energy efficiency operating ndexel
dc.subject.keywordEnvironmental damageel
dc.subject.keywordAir pollution (NOx, SOx, CO2)el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»