Ανάπτυξη ηλεκτρονικού καταστήματος & διεκπεραίωση διαδικτυακών παραγγελιών μελέτη περίπτωσης : Leroy Merlin
View/ Open
Subject
Ηλεκτρονικό εμπόριοKeywords
Ηλεκτρονικά καταστήματα ; Διαδίκτυο ; Logistics ; Αποθήκευση ; Διανομή ; Αποθέματα ; Διεκπεραίωση παραγγελιών ; Κανάλια διανομής ; Λιανικό εμπόριο ; Ανταγωνισμός ; Leroy MerlinAbstract
Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η μελέτη των λόγων
ίδρυσης ηλεκτρονικού καταστήματος, ως συμπληρωματικό κανάλι διανομής
προϊόντων πέραν των φυσικών καταστημάτων, για τις εταιρείες που
δραστηριοποιούνται στον τομέα του λιανικού εμπορίου, καθώς επίσης και η
περιγραφή της διαδικασίας διεκπεραίωσης των διαδικτυακών τους παραγγελιών. Στο
πρώτο μέρος της εργασίας, γίνεται εκτενής αναφορά στο ηλεκτρονικό εμπόριο, τα
ηλεκτρονικά καταστήματα και τη διαδικασία διεκπεραίωσης παραγγελιών, ως
αναπόσπαστο κομμάτι της δομής logistics μια εταιρείας, ενώ στο δεύτερο μέρος
ακολουθεί μελέτη περίπτωσης της εταιρείας Leroy Merlin, σχετικά με τους λόγους
ίδρυσης για την ίδια ενός ηλεκτρονικού καταστήματος, καθώς και τα διαθέσιμα
μοντέλα διεκπεραίωσης διαδικτυακών παραγγελιών που μπορεί να προσαρμόσει στις
υφιστάμενες υποδομές της.