Εμφάνιση απλής εγγραφής

Διαδικτυακό μάρκετινγκ : αποτελεσματικότητα της διαδικτυακής διαφήμισης στο καταναλωτικό κοινό

dc.contributor.advisorΠολλάλης, Ιωάννης
dc.contributor.authorΣειραγάκη, Γεωργία
dc.date.accessioned2016-11-22T10:09:21Z
dc.date.available2016-11-22T10:09:21Z
dc.date.issued2015-10
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/9190
dc.description.abstractΑυτή η διπλωματική εργασία αρχικά αναφέρεται στο θεωρητικό κομμάτι του διαδικτυακού μάρκετινγκ και της διαδικτυακής διαφήμισης. Περιλαμβάνει δηλαδή μια σύντομη αναφορά στο διαδίκτυο, στα εργαλεία του διαδικτύου καθώς και στα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματά του. Επίσης, γίνεται μία σύντομη ιστορική αναδρομή της online διαφήμισης, παρουσιάζονται τα βασικά χαρακτηριστικά της, οι τόποι προβολής της, τα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματά της και γίνεται και μία σύγκριση μεταξύ παραδοσιακής και διαδικτυακής διαφήμισης. Επιπλέον παρουσιάζονται τα είδη της διαδικτυακής διαφήμισης αλλά και οι σημαντικότερες τεχνικές του διαδικτυακού μάρκετινγκ. Τέλος σε ερευνητικό επίπεδο επιδιώχθηκε η καταγραφή της συμπεριφοράς και της στάσης των καταναλωτών, μέσω συμπλήρωσης ερωτηματολογίων από αυτούς, με σκοπό τη διερεύνηση της αποτελεσματικότητας της διαδικτυακής διαφήμισης στο καταναλωτικό κοινό.el
dc.format.extent138el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΔιαδικτυακό μάρκετινγκel
dc.titleΔιαδικτυακό μάρκετινγκ : αποτελεσματικότητα της διαδικτυακής διαφήμισης στο καταναλωτικό κοινόel
dc.title.alternativeDigital marketing : the effectiveness of online advertising to the consumersel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμηςel
dc.description.abstractENAt first, this paper refers to the theoretical part of digital marketing and online advertising. That includes a brief reference to the Internet, the tools of the Internet and the advantages and disadvantages of it. Also, there is a brief flashback of online advertising, there are presented the key features of online advertising, the promotional sites of online advertising, advantages and disadvantages of online advertising and becomes a comparison between traditional and online advertising. Furthermore, there are presented the types of online advertising and the most important techniques of online marketing. Finally, in research level, the main idea was to record the behavior and attitude of consumers, through filling out questionnaires from them, in order to investigate the effectiveness of online advertising to the consumers.el
dc.contributor.masterΟικονομική και Επιχειρησιακή Στρατηγικήel
dc.subject.keywordΔιαδίκτυοel
dc.subject.keywordΔιαδικτυακή διαφήμισηel
dc.subject.keywordΠαγκόσμιος Ιστός (WWW)el
dc.subject.keywordΗλεκτρονικό ταχυδρομείοel
dc.subject.keywordΕίδη διαδικτυακής διαφήμισηςel
dc.subject.keywordΠαραδοσιακή διαφήμισηel
dc.subject.keywordInternetel
dc.subject.keywordDigital marketingel
dc.subject.keywordInternet marketingel
dc.subject.keywordOnline marketingel
dc.subject.keywordOnline advertisingel
dc.subject.keywordInternet advertisingel
dc.subject.keywordWorldwide Webel
dc.subject.keywordEmailel
dc.subject.keywordOnline advertising techniquesel
dc.subject.keywordTraditional advertisingel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»