Επιδράσεις της σύγχρονης ηλεκτρονικής τεχνολογίας και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στον τουρισμό
Προβολή/ Άνοιγμα
Θεματική επικεφαλίδα
Τουρισμός ; Κοινωνικά δίκτυαΛέξεις κλειδιά
Ηλεκτρονικός τουρισμός (e-Tourism)Περίληψη
Είναι πλέον αποδεκτό από πολλούς ερευνητές ότι οι νέες τεχνολογίες μπορούν να προσφέρουν, να υποστηρίξουν και να αναπτύξουν τον τομέα του τουρισμού. Η μελέτη αυτή έχει σκοπό να διερευνήσει τις αλλαγές που επέφερε η ανάπτυξη της τεχνολογίας στον τουριστικό τομέα και να τονίσει τα πλεονεκτήματα αλλά και τα μειονεκτήματα που ενδέχεται να παρουσιαστούν από την υιοθέτησή της.
Κατόπιν παρατίθεται η μεγάλης σημασίας χρήση του Διαδικτύου, του ηλεκτρονικού εμπορίου, των έξυπνων κινητών αλλά και των διάφορων εφαρμογών που χρησιμοποιούνται ευρέως στην τουριστική βιομηχανία.
Η παρούσα εργασία συνεχίζει καταγράφοντας την καταλυτική παρουσία που φέρουν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στον τουρισμό. Ακόμη είναι εμφανής η επίδραση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στους μελλοντικούς καταναλωτές και στην λήψη των τελικών τους αποφάσεων.
Αντικειμενικός σκοπός της παρούσας μελέτης είναι να αναλύσει τα σημαντικά εργαλεία που προσφέρει η τεχνολογία δίνοντας έμφαση στον ηλεκτρονικό και κινητό τουρισμό και στην ευκολία χρήσης τους από τις τουριστικές επιχειρήσεις.
Τέλος δίνεται μια συμπερασματική ανασκόπηση της όλης εργασίας και παρουσιάζονται προτάσεις για περαιτέρω μελλοντική έρευνα και ανάλυση.