Show simple item record

Στρατηγική & τεχνικές ψηφιακού μάρκετινγκ αύξησης μεριδίου online αγορών : ελληνικά ηλεκτρονικά καταστήματα

dc.contributor.authorΜητσόπουλος, Νίκος
dc.date.accessioned2016-07-19T08:56:13Z
dc.date.available2016-07-19T08:56:13Z
dc.date.issued2015-07
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/8976
dc.description.abstractΑντικείμενο της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η παρουσίαση και η ανάλυση της στρατηγικής και των τεχνικών Διαδικτυακού Μάρκετινγκ, μέσω των οποίων, ελληνικές επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στο ηλεκτρονικό εμπόριο, δηλαδή διαθέτουν ηλεκτρονικό κατάστημα, μπορούν να αυξήσουν τα μερίδια τους στις Online αγορές. Σκοπός της εργασίας αυτής, είναι να αποτελέσει έναν οδηγό για τη στρατηγική που πρέπει να διαμορφώνουν οι υπεύθυνοι των ηλεκτρονικών καταστημάτων, προκειμένου να είναι κερδοφόρα και να παραμένουν ανταγωνιστικά στον ιδιαίτερα απαιτητικό χώρο του Ηλεκτρονικού Εμπορίου. Εισαγωγικά, στο πρώτο κεφάλαιο της εργασίας παρουσιάζεται το Ηλεκτρονικό Εμπόριο και γίνεται ιδιαίτερη αναφορά για την Ελλάδα. Το κύριο μέρος, δηλαδή το δεύτερο κεφάλαιο, στο οποίο αναλύονται η στρατηγική και οι τεχνικές χωρίζεται σε τέσσερα μέρη, προκειμένου να καλυφθούν όλοι οι απαραίτητοι παράγοντες για την επιτυχία ενός eshop. Το 1ο μέρος αφορά την κατασκευή και το σχεδιασμό του ηλεκτρονικού καταστήματος, eshop. Ο τρόπος και η μορφή της εικαστικής προσέγγισης του eshop αποτελεί ίσως το βασικότερο παράγοντας επιτυχίας της επιχείρησης, έναντι και των υπολοίπων ανταγωνιστών. Στη συνέχεια παρουσιάζονται και αναλύονται οι τεχνικές και τα εργαλεία, μέσω των οποίων εξασφαλίζεται η προσέλκυσης επισκεπτών - καταναλωτών στο ηλεκτρονικό κατάστημα καθώς και η ενίσχυση του Brand Awareness. To SEO αποτελεί τη σημαντικότερη πηγή προσέλκυσης στοχευμένων καταναλωτών, με μεγάλες πιθανότητες να ολοκληρώσουν τις online αγορές. Εάν συνυπολογιστεί σε αυτό ότι πρόκειται για ενέργεια δωρεάν επικοινωνίας τότε η σπουδαιότητά του αυξάνεται. Βέβαια αποτελεί μια πολύπλοκη διαδικασία, της οποίας τα αποτελέσματα δεν αποτυπώνονται άμεσα. Οι υπόλοιπες τεχνικές αφορούν ενέργειες πληρωμένης διαφήμισης και οι κυριότερες εξ’ αυτών είναι: Google Search, GDN, Facebook Ads, Display, YouTube. Στο 3ο μέρος αναλύονται οι τεχνικές μέσω των οποίων, διαχειρίζονται οι επισκέπτες – καταναλωτές του eshop, προκειμένου να ολοκληρώνουν τις ηλεκτρονικές αγορές και να μην εγκαταλείπουν. Παράλληλα παρουσιάζονται μέθοδοι διαχείρισης των υπαρχόντων πελατών προκειμένου να μετατραπούν σε «loyal customers». Οι τεχνικές αυτές είναι: Social Media Management, email Marketing, Remarketing καθώς και η διαχείριση του ίδιου του eshop, λαμβάνοντας υπόψη τους αγοραστικούς παράγοντες που επηρεάζουν τους καταναλωτές. Στόχος δεν είναι μόνο η επίτευξη μιας στιγμιαίας αγοράς από έναν καταναλωτή αλλά η επαναληψιμότητά της. Τέλος, παρουσιάζονται τα εργαλεία – πλατφόρμες, μέσω των οποίων προσφέρεται η δυνατότητα να καταγράφονται, αξιολογούνται και βελτιώνονται όλες οι ενέργειες τόσο για την προσέλκυση επισκεπτών όσο και για την αποτελεσματική διαχείρισή τους. Η διαδικασία αυτή είναι απαραίτητη γιατί μόνο όταν υπάρχει διαρκή αξιολόγηση και βελτιστοποίηση, θα επιτυγχάνεται η μεγιστοποίηση της αποτελεσματικότητας της στρατηγικής Ψηφιακού Μάρκετινγκ. Τα κυριότερα αυτά εργαλεία είναι τα εξής: Google Analytics, UX, Social Bakers, Google Trends, SEO MOZ. Στο τελευταίο μέρος της διπλωματικής εργασίας, αναλύεται το παράδειγμα ενός ηλεκτρονικού καταστήματος, του «toFarmakeiomou.gr» και η στρατηγική Ψηφιακού Μάρκετινγκ που έχει σχεδιάσει και υλοποιήσει μέχρι σήμερα. Το συγκεκριμένο ηλεκτρονικό κατάστημα συγκαταλέγεται στον κλάδο του, δηλαδή το Φαρμακευτικό, στα κορυφαία τρία καταστήματα, με τζίρο εκατομμυρίων ευρώ. Οι επιχειρήσεις, που δραστηριοποιούνται και με ηλεκτρονικά καταστήματα, θα πρέπει να προσαρμόζονται στις νέες συνθήκες των ηλεκτρονικών αγορών καθώς ο τζίρος στο συγκεκριμένο τομέα, αυξάνεται με αλματώδης ρυθμούς, με αποτέλεσμα να αλλάζουν και οι καταναλωτικές συνήθειες καθώς και οι απαιτήσεις στις online συναλλαγές.el
dc.format.extent84el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΗλεκτρονικό εμπόριοel
dc.subjecte-Commerceel
dc.titleΣτρατηγική & τεχνικές ψηφιακού μάρκετινγκ αύξησης μεριδίου online αγορών : ελληνικά ηλεκτρονικά καταστήματαel
dc.title.alternativeStrategy & techniques of digital marketing for increasing the share of online shopping : Greek electronic shopsel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμηςel
dc.description.abstractENThe present paper attempts to present and analyze the strategy and methods of a Digital Marketing Strategy, through which Greek companies active in e-commerce, can increase their shares of the Online shopping. The purpose of this paper is to provide a guide for the strategy to be shaped by operators of online shops in order to be profitable and competitive in the special demanding are of e-Commerce. At the first chapter of this work, the global status of the e-Commerce is presented while a particular reference to Greece is made. The main portion, the second chapter, which analyzes the strategy and techniques, is divided into four parts, in order to cover all the necessary factors for a successful eshop. The first part deals with the construction and design of the eshop. The manner and form of the artistic approach of an eshop is perhaps the most important factor of business success, against all other competitors. Then the techniques and tools, which ensure attracting visitors - consumers at the online store and the strengthening of Brand Awareness, are presented and analyzed. SEO is the largest source of attracting targeted consumers, with great chances to complete online purchases. Taken in this, that this energy has no communication costs then its importance is increasing. Certainly is a complex process, whose results are not reflected immediately. The other techniques concern paid advertising actions and the main of them are: Google Search, GDN, Facebook Ads, Display, YouTube. The third part analyzes the techniques through which, visitors - consumers are managed, in order to complete online purchases and not abandon. Alongside customer management methods in order to turn them into «loyal customers» are presented. These main techniques are: Social Media Management, email Marketing, Remarketing even the management of the eshop, taking serious into consideration the purchasing factors which affect the consumers. The target is not only the achievement of an instant purchase but the repeatability. Finally there are analyzed the tools & platforms, through which all the operations, for both attracting visitors and their effective management, are recorded, evaluated and improved. This process is necessary because only when there is constant evaluation and optimization, the effectiveness of digital marketing strategy will be maximized. The main of these tools are the following: Google Analytics, UX, Social Bakers, Google Trends, SEO MOZ. In the last part of this thesis, the example of the eshop «toFarmakeiomou.gr» and its Digital Marketing Strategy, designed and implemented to date, is analyzed. This eshop is being considered at the top three stores, of the Pharmaceutical Section, with a turnover of millions of euros. The companies with online stores, should be adapted to the new conditions of online shopping, as the turnover in this sector is growing rapid pace, resulting in consumer habits and requirements in online transactions vary continuously.el
dc.contributor.masterΟικονομική και Επιχειρησιακή Στρατηγικήel
dc.subject.keywordΗλεκτρονικά καταστήματαel
dc.subject.keywordΨηφιακό μάρκετινγκel
dc.subject.keywordΤεχνικές διαδικτυακής προώθησηςel
dc.subject.keywordΠροσέλκυση καταναλωτώνel
dc.subject.keywordΑνάλυσηel
dc.subject.keywordΑξιολόγησηel
dc.subject.keyworde-Shopel
dc.subject.keywordDigital marketingel
dc.subject.keywordDigital consumer attractionel
dc.subject.keywordConversion rateel
dc.subject.keywordAnalyzingel
dc.subject.keywordReportingel


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Except where otherwise noted, this item's license is described as
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Contact Us
Send Feedback
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»