Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΓεωργόπουλος, Νικόλαος
dc.contributor.authorΓκούρμα, Αδριάνα
dc.date.accessioned2016-04-25T08:21:37Z
dc.date.available2016-04-25T08:21:37Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/8736
dc.description.abstractΣκοπός της παρούσας εργασίας είναι να ερευνήσει κατά πόσο η στρατηγική του συνανταγωνισμού μπορεί να εφαρμοστεί στο πεδίο της καινοτομίας των επιχειρήσεων η οποία θα έχει ως αποτέλεσμα να επιτευχθεί η δημιουργία αξίας. Tο πολυτάραχο και συνεχώς μεταβαλλόμενο εξωτερικό περιβάλλον επιτάσσει οι επιχειρήσεις να στραφούν στην αναζήτηση νέων ανταγωνιστικών πλεονεκτημάτων μέσω της ανάπτυξη σχέσεων με τους ανταγωνιστές τους προκειμένου να εξασφαλίσουν την επιβίωση τους και να βελτιώσουν την επίδοση τους. Ο συνανταγωνισμός είναι μια νέα στρατηγική κατεύθυνση η οποία ορίζεται ως ταυτόχρονη και αλληλοεξαρτώμενη συνεργασία και ανταγωνισμός μεταξύ ανταγωνιζόμενων επιχειρήσεων, επιτρέποντας τους να διατηρούν την οργανωτική τους οντότητα. Οι δυναμικές, εχθρικές, και σύνθετες περιβαλλοντικές συνθήκες οδηγούν επίσης σε μια αυξανόμενη έμφαση στην καινοτομία ως πηγή ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος. Σε αυτές τις περιστάσεις, οι συνεργατικές σχέσεις με τους ανταγωνιστές μπορούν να αντιπροσωπεύσουν μια βιώσιμη στρατηγική. Αρχικά αναλύεται η έννοια του συνανταγωνισμού, τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα της παράδοξης αυτής στρατηγικής καθώς και τα διάφορα μοντέλα που έχουν αναπτυχθεί σε θεωρητικό επίπεδο. Στη συνέχεια αναλύεται η έννοια της καινοτομίας και η στρατηγική της ανοιχτής καινοτομίας, καθώς και τα οφέλη και οι κίνδυνοι που ενέχει. Στο επόμενο κεφάλαιο ερευνάται το πως ο συνανταγωνισμός μπορεί να εφαρμοστεί στον τομέα της έρευνας και της ανάπτυξης των επιχειρήσεων για τη δημιουργία και την ανάπτυξη καινοτομίας, καθώς και το πως ο συνανταγωνισμός δημιουργεί αξία για τα συμβαλλόμενα μέρη και ποια είναι η επίδραση του συνανταγωνισμού στην αγοραία αξία των μερών αυτών αλλά και ολόκληρης της αγοράς. Τέλος για την υποστήριξη των αποτελεσμάτων της έρευνας παρατίθενται δύο μελέτες περιπτώσεις συνανταγωνιστικών σχέσεων από εταιρίες σε κλάδους υψηλής τεχνολογίας με έμφαση στην καινοτομία. Στο τελευταίο κεφάλαιο παρουσιάζονται τα συμπεράσματα της παρούσας εργασίας και οι προτάσεις για περεταίρω διερεύνηση του θέματος.el
dc.format.extent215el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleΣυνανταγωνισμός και καινοτομία στρατηγική για τη δημιουργία αξίαςel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.contributor.masterΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΜΒΑ)el
dc.subject.keywordΣυνανταγωνισμόςel
dc.subject.keywordΚαινοτομίαel
dc.subject.keywordΑνοιχτή καινοτομίαel
dc.subject.keywordΥψηλή τεχνολογίαel
dc.subject.keywordΔημιουργία αξίαςel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»