Ηλεκτρονικό επιχειρείν στον κλάδο τροφίμων και ποτών : «επιχειρηματικό σχέδιο και εφαρμογή ηλεκτρονικού καταστήματος»
E-business in in the food and beverages sector : «creating a business plan and building an online shop»
Προβολή/ Άνοιγμα
Θεματική επικεφαλίδα
Ηλεκτρονικό εμπόριο ; Business planΛέξεις κλειδιά
Επιχειρηματικό σχέδιο ; Ηλεκτρονικό επιχειρείν ; Κλάδος τροφίμων και ποτών ; Επιχειρησιακή στρατηγική ; Πλάνο μάρκετινγκ ; Χρηματοοικονομική ανάλυση ; Ανάλυση SWOT ; Μάνατζμεντ ; Κοστολόγηση ; e-Business ; e-Commerce ; Food and beverages industryΠερίληψη
Οι εξελίξεις στον επιχειρησιακό κόσμο του σήμερα σχετίζονται άμεσα με την ταχεία διάδοση της πληροφορικής. Οι νέες τεχνολογίες και εξελίξεις έχουν αναγκάσει τις επιχειρήσεις να αλλάξουν ριζικά τον τρόπο λειτουργίας τους, με την υιοθέτηση της πληροφορικής να κρίνεται απαραίτητη.
Στην παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή παρουσιάζεται η πρόκληση του ηλεκτρονικού επιχειρείν στον κλάδο των τροφίμων και των ποτών. Πρόκειται για μια αναπτυσσόμενη τάση η οποία εφαρμόζεται όλο και περισσότερο από τις επιχειρήσεις.
Σκοπός του παρόντος επιχειρηματικού σχεδίου είναι να αναδειχθεί η επιχειρηματική ιδέα για τη δημιουργία μιας νέας κερδοφόρας ηλεκτρονικής επιχείρησης του κλάδου των τροφίμων και των ποτών.
Η μεταπτυχιακή εργασία ξεκινά με την περιγραφή της επιχειρηματικής ιδέας για τη δημιουργία μιας νέας επιχείρησης. Ακολουθεί, η παρουσίαση της εταιρείας με αναφορά στο όραμα και στην αποστολή της. Επίσης, συμπεριλαμβάνονται εικόνες από την υλοποίηση του ηλεκτρονικού καταστήματος της επιχείρησης. Στο επόμενο τμήμα, περιγράφονται αναλυτικά τα προϊόντα που θα προσφέρονται. Ακολουθεί η εξωτερική ανάλυση, με αναφορές στον κλάδο των τροφίμων και ποτών και στις συνθήκες του ανταγωνισμού που επικρατούν. Στη συνέχεια, περιγράφεται το εσωτερικό περιβάλλον της επιχείρησης, αναλύοντας το σχέδιο μάρκετινγκ, τα διοικητικά θέματα και τα χρηματοοικονομικά στοιχεία. Τέλος, γίνεται αναφορά στον τρόπο δομής και λειτουργίας της ηλεκτρονικής πλατφόρμας της εταιρείας.