Εμφάνιση απλής εγγραφής

Σχεδιασμός και ανάπτυξη εκπαιδευτικού λογισμικού συναισθηματικής νοημοσύνης για το νηπιαγωγείο

dc.contributor.advisorΒίρβου, Μαρία
dc.contributor.authorΑιματίδου, Δανάη
dc.date.accessioned2016-03-24T14:42:04Z
dc.date.available2016-03-24T14:42:04Z
dc.date.issued2015-11
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/8636
dc.description.abstractΗ παρούσα διατριβή αφορά την ανάλυση, το σχεδιασμό, την ανάπτυξη, την υλοποίηση και την αξιολόγηση ενός λογισμικού Συναισθηματικής Νοημοσύνης που απευθύνεται σε μαθητές προσχολικής ηλικίας. Το μοντέλο που ακολουθήθηκε σε όλη την πορεία δημιουργίας του λογισμικού είναι το ADDIE MODEL το οποίο είναι ακρωνύμιο των λέξεων Analysis - Design - Development - Implementation και Evaluation. Το λογισμικό έχει αναπτυχθεί στη γλώσσα προγραμματισμού C# με τη βοήθεια του προγράμματος Visual Studio. Η συναισθηματική νοημοσύνη οφείλει τις απαρχές του στις θεωρίες του Thorndike και του Gardner αλλά τα τελευταία χρόνια έχει παρατηρηθεί έντονο ενδιαφέρον μελέτης (Πλατσίδου). Συγκεκριμένα, το Υπουργείο Παιδείας σε σχετική εγγύκλιο το 2012 ανακοίνωσε την υλοποίηση εκπαιδευτικού προγράμματος "Βήματα για τη ζωή" το οποίο αφορά την ανάπτυξη ατομικών και κοινωνικών δεξιοτήτων μαθητών του Νηπιαγωγείου. Η θεματική του λογισμικού καθώς και οι δραστηριότητες βασίστηκαν σε μεγάλο βαθμό σε αυτό το πρόγραμμα. Ο σκοπός που επιδιώκεται μέσω αυτής της μελέτης, είναι η δημιουργία ενός λογισμικού που θα μπορεί να συνοδεύει την διδασκαλία της συναισθηματικής νοημοσύνης μέσω της ένωσης των κλασικών πρακτικών διδασκαλίας και των νέων τεχνολογιών.el
dc.format.extent104el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΕκπαίδευση -- Ηλεκτρονικοί υπολογιστές -- Προγράμματαel
dc.subjectΕκπαιδευτικό λογισμικόel
dc.subjectΕκπαίδευση, Προσχολική -- Διδασκαλίαel
dc.subjectΕκπαίδευση, Πρωτοβάθμια -- Διδασκαλία με τη βοήθεια ηλεκτρονικού υπολογιστήel
dc.titleΣχεδιασμός και ανάπτυξη εκπαιδευτικού λογισμικού συναισθηματικής νοημοσύνης για το νηπιαγωγείοel
dc.title.alternativeEducational software design and development of emotional intelligence for kindergartenel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Πληροφορικήςel
dc.description.abstractENThe current thesis regards the analysis, designing, development, implementation and evaluation of an Emotional Intelligence software that is aimed at preschool students. ADDIE MODEL, an acronym which stands for Analysis - Design - Development - Implementation and Evaluation, was used throughout the software’s development, which was done in Visual Studio using C# language. Emotional Intelligence was first introduced through the theories of Thorndike and Gardner, but lately an increased interest in studying it is being observed (Platsidou). Specifically, the Ministry of Health, in a relative newsletter in 2012, announced the implementation of the educational program “Steps for Life”, which regards the development of personal and social skills of Kindergarten students. The concept of the software, as well as the activities, were largely based on the aforementioned program. The purpose of this study is the creation of a software that will assist the teaching of Emotional Intelligence by merging standard teaching practices and new technologies.el
dc.contributor.masterΠληροφορικήel
dc.subject.keywordΣυναισθηματική νοημοσύνηel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»