Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΠαρασκευά, Φωτεινή
dc.contributor.authorΓούλα, Σοφία
dc.date.accessioned2016-02-25T11:04:47Z
dc.date.available2016-02-25T11:04:47Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/8535
dc.description.abstractΣτόχος της παρούσας διπλωματικής εργασίας αποτελεί ή αξιοποίηση του ηλεκτρονικού μαθησιακού περιβάλλοντος ενός e-portfolio ως υποστηρικτικού εργαλείου συνεργατικών και ατομικών δραστηριοτήτων στο πλαίσιο του PBL Script προκειμένου να ενισχύσει το αίσθημα κινητοποίησης των μαθητών για την ανάπτυξη: κριτικής σκέψης, συνεργατικών δεξιοτήτων, δεξιοτήτων επίλυσης προβλήματος, αυτοκατευθυνόμενης μάθησης και βαθιάς κατανόησης συγκεκριμένων γνωστικών περιεχομένων, που συνδέονται με αυθεντικές προβληματικές καταστάσεις. Προς αυτή την κατεύθυνση σχεδιάστηκε η μεθοδολογία ανάπτυξης και υλοποίησης ενός e- portfolio, το οποίο βασίζεται σε τεχνολογίες Web 2.0 (ανάπτυξη με το πρόγραμμα ανοικτού κώδικα mahara ) και το οποίο είναι πλήρως εναρμονισμένο με τους διδακτικούς στόχους της προβληματοκεντρικής μάθησης (problem- based -learning) και το μοντέλο ««7 βήματα της PBL» που αναπτύχτηκε από το πανεπιστήμιο του Maastricht το 1975 (Savin-Badeu, 2007). Ο βασικός στόχος της ερευνητικής εργασίας επιμερίζεται στους τρεις ακόλουθους: Αποσαφήνιση και διαμόρφωση ενός άρτια μεθοδολογικά τρόπου υλοποίησης ενός e- portfolio. Ανάδειξη της “δυναμικής” συμβιωτικής σχέσης μεταξύ του e-portfolio και των βασικών αξόνων του παιδαγωγικού μοντέλου με έμφαση στην επίλυση προβλήματος. (problem based learning). Αξιοποίηση του e-portfolio ως υποστηρικτικού μέσου που ενισχύει τους μαθητές να συνεργαστούν μεταξύ τους για να λύσουν ένα ανεπαρκώς δομημένο πρόβλημα ώστε να αναπτύξουν δεξιότητες επίλυσης προβλήματος, δεξιότητες συνεργασίας, επικοινωνίας, κριτικής σκέψης και αυτοκατευθυνόμενης μάθησης.el
dc.format.extent224el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleΑξιοποίηση του ηλεκτρονικού μαθησιακού περιβάλλοντος ενός e-portfolio για την υποστήριξη της μάθησης βασισμένης στην επίλυση προβλημάτων (PBL)el
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτωνel
dc.contributor.masterΔιδακτική της Τεχνολογίας και Ψηφιακά Συστήματαel
dc.subject.keyworde-Portfolioel
dc.subject.keywordWeb 2.0el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»