dc.contributor.advisor | Ρετάλης, Συμεών | |
dc.contributor.author | Παλούκου, Αναστασία | |
dc.date.accessioned | 2016-02-23T09:07:44Z | |
dc.date.available | 2016-02-23T09:07:44Z | |
dc.date.issued | 2013-09 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/8509 | |
dc.description.abstract | Στην παρούσα εργασία αναπτύχθηκαν μαθήματα για το μάθημα της Πληροφορικής Γ Γυμνασίου, όπου το Αναλυτικό Πρόγραμμα Σπουδών (Α.Π.Σ) για το μάθημα προβλέπει τη διάθεση διδακτικών ωρών για εκπόνηση σχεδίων εργασίας από τους μαθητές, στο πλαίσιο της 2ης Θεματικής Ενότητας με τίτλο “Χρήση εργαλείων Έκφρασης, Επικοινωνίας, Ανακάλυψης και Δημιουργίας: Μεγάλες Δραστηριότητες”.
Σκοπός της εργασίας είναι να αναδείξει στρατηγικές διδασκαλίας μέσω συστημάτων διαχείρισης ηλεκτρονικών τάξεων. Για το λόγο αυτό σχεδιάστηκε ένα εκπαιδευτικό σενάριο με θέμα την ανάπτυξη παιχνιδιού με χρήση του εργαλείου Scratch, κατάλληλο να υποστηριχθεί από αρκετές στρατηγικές, και βάσει αυτού οργανώθηκαν μαθήματα στο Moodle 2.4, αξιοποιώντας παράλληλα τα εργαλεία του συστήματος για συνεργατική μάθηση.
Περιλαμβάνει επίσης αποτελέσματα μελέτης που έγινε στη βιβλιογραφία σχετικά με τις νέες τεχνολογίες, τα συστήματα διαχείρισης μάθησης, τις μεθόδους και στρατηγικές διδασκαλίας. | el |
dc.format.extent | 197 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject | Ηλεκτρονική μάθηση | el |
dc.subject | Εκπαιδευτικό λογισμικό | el |
dc.subject | Εκπαίδευση -- Ηλεκτρονικοί υπολογιστές -- Προγράμματα | el |
dc.subject | Εκπαίδευση, Δευτεροβάθμια -- Διδασκαλία με τη βοήθεια ηλεκτρονικού υπολογιστή | el |
dc.title | Εκπαιδευτικός σχεδιασμός | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτων | el |
dc.description.abstractEN | In this project, lessons are developed for informatics for the 3rd grade of the Greek Secondary School. According to the curriculum, the students should do projects entitled “Use of Expression, Communication, Invention & Creation tools: Long Tasks”
The aim of this project is to present learning strategies through LMS. There fore, a teaching scenario is designed related to the development of a game using the Scratch tool, which can be supported by several learnig strategies. Based on that, lessons are developed on Moodle 2.4, taking advantage at the same time of system tools for cooperative learning.
Also includes the results of a study on the bibliography related on the new technologies, the LMS, the methods and the learning strategies. | el |
dc.contributor.master | Διδακτική της Τεχνολογίας και Ψηφιακά Συστήματα | el |
dc.subject.keyword | Moodle | el |