Αθλητικό-ολυμπιακό μάρκετινγκ : μελέτη περίπτωσης ολυμπιακοί αγώνες Αθήνα2004
![Thumbnail](/xmlui/bitstream/handle/unipi/8486/Foinitsi_Aikaterini%20Cover.pdf.jpg?sequence=5&isAllowed=y)
Master Thesis
Author
Φοινίτση, Αικατερίνη
Date
2013Subject
Αθλητισμός ; Ολυμπιακοί αγώνεςKeywords
Αθλητικό μάρκετινγκAbstract
Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως βασικό σκοπό να διερευνηθεί το αθλητικό μάρκετινγκ γενικότερα και το Ολυμπιακό μάρκετινγκ ειδικότερα. Επιπροσθέτως, για να γίνει περισσότερο κατανοητή η λειτουργία του Ολυμπιακού μάρκετινγκ, παρατίθενται ως μελέτη περίπτωσης οι Ολυμπιακοί αγώνες Αθήνα2004. Έτσι, πέρα από τη θεωρητική προσέγγιση του θέματος, γίνεται μία προσπάθεια να διαφανεί πώς το Ολυμπιακό μάρκετινγκ υλοποιείται – εφαρμόζεται στην πράξη.
Αρχικά, παρουσιάζεται και αποσαφηνίζεται ο όρος του αθλητικού μάρκετινγκ, ενώ στη συνέχεια αναλύεται το περιβάλλον του αθλητικού οργανισμού. Ακολούθως, παρατίθενται η έννοια της αθλητικής χορηγίας καθώς και οι λειτουργίες της. Επιπλέον, γίνεται μία ιστορική αναδρομή του Ολυμπιακού μάρκετινγκ και γενικότερα αναλύεται το πώς επιδρά - λειτουργεί η χορηγία στο θεσμό των Ολυμπιακών Αγώνων. Ακόμη, παρουσιάζεται μία έρευνα σχετικά με το πώς το Ολυμπιακό μάρκετινγκ υλοποιήθηκε αποτελεσματικά στους Ολυμπιακούς Αγώνες Αθήνα2004.
Τέλος, γίνεται μία έρευνα σχετικά με τα κόστη των Ολυμπιακών. Έτσι, αφού αναλύονται λεπτομερώς τα κόστη των Ολυμπιακών της Αθήνας 2004 και του Λονδίνου 2012, γίνεται σύγκριση μεταξύ τους.