Κινητή τηλεφωνία : μελέτη συμπεριφοράς

View/ Open
Subject
Καταναλωτική συμπεριφορά ; Κινητή τηλεφωνίαKeywords
Τμηματοποίηση αγοράς ; Υπηρεσίες τρίτης γενιάς ; Δειγματοληψία ; Διμεταβλητή/πολυμεταβλητή ανάλυσηAbstract
Η εργασία παρουσιάζει την ανάλυση της καταναλωτικής συμπεριφοράς των συνδρομητών κινητής τηλεφωνίας Cosmote ειδικά, αλλά και των υπολοίπων δικτύων κινητής τηλεφωνίας στην Ελληνική επικράτεια γενικότερα. Σκοπός της παρούσας μελέτης, είναι η ανάδειξη και αξιοποίηση χρήσιμων συμπερασμάτων για την πελατειακή βάση της εταιρείας, για την σκιαγράφηση του προφίλ του καταναλωτή της εταιρίας, για την ικανοποίηση του από τις παρεχόμενες από την εταιρεία υπηρεσίες, μέσα από την ανάλυση δημογραφικών και ψυχογραφικών χαρακτηριστικών του, αλλά και της ανάλυσης χαρακτηριστικών ‘έντασης’ χρήσης των υπηρεσιών της εταιρίας. Παράλληλα όμως με την ανάλυση της εταιρίας Cosmote με όρους αγοράς , προκύπτουν συμπεράσματα για την Ελληνική αγορά κινητής τηλεφωνίας εν γένει.