dc.contributor.advisor | Χλωμούδης, Κωνσταντίνος | |
dc.contributor.author | Σούρα, Μαρία | |
dc.date.accessioned | 2016-02-12T10:35:34Z | |
dc.date.available | 2016-02-12T10:35:34Z | |
dc.date.issued | 2013-04 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/8430 | |
dc.description.abstract | Αντικείμενο της παρούσας μελέτης είναι η ανάλυση των κύριων χαρακτηριστικών του Formal Safety Assessment (FSA) και η προσαρμογή του στη Λιμενική Βιομηχανία.
Ο σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας, είναι η παρουσίαση και η ανάλυση της μεθοδολογίας “Formal Safety Assessment” στους λιμένες και ειδικότερα στους σταθμούς εμπορευματοκιβωτίων καθώς και ο τρόπος με τον οποίο σχετίζεται με τους κινδύνους και την ασφάλεια στους λιμένες.
Η δομή της διπλωματικής θα έχει δύο διακριτά μέρη. Στο πρώτο μέρος θα αναλυθεί ο σκοπός και τα βήματα του FSA. Έπειτα, θα παρουσιαστεί η σχέση που έχει το FSA με τα λιμάνια, εστιάζοντας κυρίως στα container terminals. Η διαδικασία που ακολουθηθεί είναι η βιβλιογραφική επισκόπηση (literature review) της διεθνούς επιστημονικής βιβλιογραφίας και αρθογραφίας.
Στο δεύτερο μέρος της εργασίας, θα επιχειρηθεί η επιβεβαίωση του θεωρητικού μέρους της διπλωματικής μέσω της παράθεσης και εξέτασης μιας μελέτης (case study), την περίπτωση του τερματικού του Πειραιά, όπου θα καταλήξουμε σε συγκεκριμένα συμπεράσματα και πολιτικές σχετικά με τη χρήση της μεθοδολογίας FSA στο τερματικό αυτό. | el |
dc.format.extent | 103 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject | Διαχείριση κινδύνου | el |
dc.subject | Λιμάνια | el |
dc.title | Formal Safety Assessment (FSA) : η προσαρμογή της μεθοδολογίας του στην λιμενική βιομηχανία για το βαθμό επικινδυνότητας και ασφάλειας | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Ναυτιλίας και Βιομηχανίας. Τμήμα Ναυτιλιακών Σπουδών | el |
dc.description.abstractEN | The purpose of this study is to analyze the main characteristics of the Formal Safety Assessment (FSA) methodology and its adaptation to the Port Industry.
The purpose of this thesis is to present and analyze the "Formal Safety Assessment" methodology in ports and especially in container terminals and how it is related to the hazards and the safety in ports.
The structure of the thesis has two distinct parts. The first part analyzes the purpose and the steps of FSA. Then, we present the relation of the FSA with the ports, especially focusing on container terminals. The procedure followed is the literature review of the international scientific literature and columnist.
In the second part, we confirm the theoretical part of the thesis by presenting a case study in the container terminal of Piraeus and we result in conclusions and policies regarding the use of the FSA methodology in this terminal. | el |
dc.contributor.master | Ναυτιλία | el |
dc.subject.keyword | Ασφάλεια λιμένων | el |
dc.subject.keyword | Port industry | el |
dc.subject.keyword | Container terminals | el |
dc.subject.keyword | Hazards | el |
dc.subject.keyword | Safety | el |