Πληροφοριακό σύστημα υποστήριξης γραφείου καθηγητή : περίπτωση διαχείρισης συναντήσεων
Information system support teacher's office : case management meeting
Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Πληροφοριακά συστήματα ; Βάσεις δεδομένων ; ΛογισμικόΠερίληψη
Ο σκοπός της διπλωματικής εργασίας είναι η ανάπτυξη ενός διαδικτυακού πληροφοριακού συστήματος για την εξυπηρέτηση των φοιτητών του τμήματος Πληροφορικής του Πανεπιστημίου Πειραιώς. Αφορά τους προπτυχιακούς και τους μεταπτυχιακούς φοιτητές του τμήματος και έχει τη δυνατότητα να τους παρέχει ένα ολοκληρωμένο σύνολο υπηρεσιών, κάποιες από τις οποίες μέχρι σήμερα ήταν διαθέσιμες μόνο μέσω της γραμματείας του τμήματος ή μέσω της προσωπικής συνεννόησης κατόπιν συνάντησης, των φοιτητών με τους καθηγητές. Επιπλέον παρουσιάζουμε και κάποιες νέες, για το τμήμα, υπηρεσίες.
Συγκεκριμένα, υπάρχει η φόρμα επικοινωνίας, με την οποία οι φοιτητές μπορούν να επικοινωνούν με τους καθηγητές. Ακόμη, μία καινούρια υπηρεσία που προσφέρουμε είναι αυτή των ραντεβού. Μέσω αυτής, ο καθηγητής μπορεί να ρυθμίσει τις ώρες και μέρες που θα δέχεται φοιτητές, έτσι οι φοιτητές θα μπορούν να κλείνουν ραντεβού με τον καθηγητή που επιθυμούν, επιλέγοντας θέμα, ώρα και μέρα. Με αυτόν τον τρόπο οι καθηγητές θα έχουν μία ολοκληρωμένη εικόνα για το πρόγραμμα συναντήσεων τους, ενώ έτσι διευκολύνονται και οι φοιτητές.
Η παρούσα εργασία αποτελεί μία πρώτη ολοκληρωμένη προσπάθεια για τη δημιουργία ενός συστήματος που θα προσφέρει όλες τις υπηρεσίες που αναφέρθηκαν παραπάνω. Η αφαιρετική μέθοδος που χρησιμοποιήθηκε για την υλοποίηση, που είχε ως αποτέλεσμα και τη μεγάλη παραμετροποίηση του συστήματος, την καθιστά ως μία βάση για την δημιουργία και άλλων τέτοιων συστημάτων αλλά και ως οδηγό για την περαιτέρω ανάπτυξή του.