Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΣφακιανάκης, Μιχαήλ
dc.contributor.authorΑυγέρης, Βασίλειος
dc.date.accessioned2016-01-25T07:12:08Z
dc.date.available2016-01-25T07:12:08Z
dc.date.issued2013-07
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/8218
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία, μέσα από την ανάλυση του κλάδου των μοτοσικλετών, αλλά και την ενδελεχή ανάλυση μιας εκ των εταιρειών που εμπορεύονται προϊόντα του υπόψιν κλάδου, επιχειρεί να απεικονίσει και να τονίσει όλα εκείνα τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα που κάνουν τον κλάδο αυτό εμπορίας να ξεχωρίζει. Το πρώτο κεφάλαιο της υπόψιν μελέτης έχει ως στόχο να τονίσει τα κύρια χαρακτηριστικά γνωρίσματα που εμπεριέχονται στον κλάδο των μοτοσικλετών. Το κεφάλαιο αυτό περιλαμβάνει το θεσμικό πλαίσιο που διέπει τη λειτουργία του κλάδου εμπορίας στην Ελλάδα, καθώς επίσης και τη διάρθρωση του κλάδου αυτού, αναφορικά με τους κατασκευαστές, τους διανομείς, τις πωλήσεις αξεσουάρ και ανταλλακτικών, αλλά και την παροχή υπηρεσιών service. Παράλληλα, αναφέρονται και όλοι εκείνοι οι παράγοντες που επηρεάζουν τη ζήτηση για την αγορά μοτοσικλετών, ενώ η ανάλυση των παραγόντων αυτών υποστηρίζεται και από την παροχή οικονομικών στοιχείων. Τέλος, το πρώτο αυτό κεφάλαιο ολοκληρώνεται με τη διατύπωση όλων εκείνων των προβλημάτων που αντιμετωπίζει ο κλάδος, αλλά και με τις προοπτικές που υπάρχουν προκειμένου να βελτιωθεί η κατάσταση στην αγορά. Το δεύτερο κεφάλαιο περιλαμβάνει την ανάλυση όλων εκείνων των ποσοτικών μεθόδων μεταβλητών, για την ακόμη καλύτερη και με αριθμητικά δεδομένα εξέταση του κλάδου των μοτοσικλετών. Η ανάλυση αυτή των ποσοτικών μεθόδων μεταβλητών περιλαμβάνει τη μέθοδο της περιγραφικής ανάλυσης (κατηγορικές – ποσοτικές μεταβλητές), όπως επίσης και συγκρίσεις δειγμάτων. Η σύγκριση του δείγματος γίνεται με τρεις τρόπους: με τη χρήση της μεθόδου ANOVA (ανάλυση διακύμανσης), με τη μέθοδο του Multiple Range Tests και με τη μέθοδο της Παλινδρόμησης. Στο τρίτο κεφάλαιο, η μελέτη επικεντρώνεται στην εξέταση μιας επιχείρησης εμπορίας μοτοσικλετών στην Αθήνα, και ειδικότερα στην περιοχή του Πειραιά. Η επιχείρηση αυτή είναι η «MOTOREX», των κυρίων Α. Ζαχαροπούλου - Β Αυγέρη. Γίνεται εκτενής αναφορά σε όλα εκείνα τα στοιχεία που μπορούν να περιγράψουν τις δραστηριότητες και την κατάσταση στην οποία βρίσκεται η εξεταζόμενη εταιρεία, μέσα από την ανάλυση του εξωτερικού και εσωτερικού της περιβάλλοντος. Παράλληλα, πραγματοποιείται και μια χρηματοοικονομική μελέτη, λαμβάνοντας υπόψιν τα οικονομικά στοιχεία της επιχείρησης, σε συνδυασμό και με τον κλάδο στον οποίο δραστηριοποιείται, με τις ευκαιρίες και τις απειλές που υπάρχουν σε αυτόν. Τέλος, η μελέτη ολοκληρώνεται με την αποτύπωση όλων εκείνων των χρήσιμων συμπερασμάτων που προκύπτουν, κυρίως μέσα από την ποσοτική ανάλυση του κλάδου που διεξήχθη, με την χρήση των ποσοτικών μεθόδων μεταβλητών.el
dc.format.extent122el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleΑνάλυση πωλήσεων μοτοποδηλάτων στην ελλάδα : μελέτη περίπτωσης εταιρείαςel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.description.abstractENThis paper, through the analysis of industry cycles, and a thorough analysis of the companies who market products account industry, attempting to illustrate and highlight all those features that make this industry marketing stand out. The first chapter of the mind study aims to highlight the main features contained in the motorcycle industry. This chapter includes the institutional framework governing the operation of the marketing industry in Greece, as well as the structure of the sector, with regard to manufacturers, distributors, sales, parts and accessories, and services service. While out and all those factors that affect the demand for the motorcycle market, while the analysis of these factors is supported by the provision of financial information. Finally, this first chapter ends with the wording of all those problems facing the industry, but also with the prospects to improve the market situation. The second chapter includes analysis of all quantitative methods variables, for even better and figures examining the motorcycle industry. This analysis of quantitative methods variables include the method of descriptive analysis (categorical - quantitative variables), as well as comparison samples. The sample is compared in three ways: by using the method of ANOVA, the method of Multiple Range Tests and Regression method. In the third chapter, the study focuses on examining a company's marketing motorcycles in Athens, particularly in the area of Piraeus. This company is «MOTOREX», the main A. Zacharopoulou - B Avgeri. A detailed report on all those elements that can describe the activities and situation of the company concerned, through the analysis of the external and internal environment. Parallel, and a financial study, taking into account the financial data of the company, in conjunction with the industry in which it operates, with the opportunities and threats that exist in it. Finally, the study ends with the capture of all those useful conclusions arising mainly through quantitative analysis of the industry conducted by using quantitative methods variables.el
dc.contributor.masterMBA TQM International - Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων – Ολική Ποιότητα με διεθνή προσανατολισμό (MBA TQM Int)el
dc.subject.keywordΜοτοσικλέταel
dc.subject.keywordΕμπόριοel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»