Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.authorΣκριβάνου, Αθηνά Σ.
dc.date.accessioned2006-07-28T05:45:29Z
dc.date.available2006-07-28T05:45:29Z
dc.date.issued2006-07-28T05:45:29Z
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/805
dc.description.abstractΗ παρούσα Διπλωματική Εργασία θέτει ως αντικειμενικούς σκοπούς την ανάδειξη της σημασίας α) της Μέτρησης Ικανοποίησης των χρηστών μιας υπηρεσίας στη διαμόρφωση της τελευταίας, β) της σχέσης μεταξύ Μέτρησης Ικανοποίησης και διαμόρφωσης της παρεχόμενης υπηρεσίας, γ) της Μέτρησης Ικανοποίησης σε έναν οργανισμό Δημόσιου Τομέα και συγκεκριμένα σε έναν Οργανισμό Τοπικής Αυτοδιοίκησης, δ) της αναγκαιότητας και του ρόλου που μπορούν να διαδραματίσουν οι σύγχρονες μέθοδοι επιχειρησιακής διαχείρισης, όπως η Διοίκηση Ολικής Ποιότητας σε Οργανισμούς Τοπικής Αυτοδιοίκησης. Παρουσιάζονται με επιστημονικά τεκμηριωμένο τρόπο οι Αρχές που διέπουν τη Διοίκηση Ολικής Ποιότητας, η Φιλοσοφία της, η συμβολή της στην Παροχή Υπηρεσιών Ποιότητας και ο τρόπος με τον οποίο αυτά επιτυγχάνονται με κύριο «εισερχόμενο υλικό» την πληροφορία από τον τελικό χρήστη της υπηρεσίας. Αποδεικνύεται λοιπόν, πως το νέο αυτό διοικητικό σύστημα, μπορεί και είναι αναγκαίο να εφαρμοστεί όχι μόνο στον Ιδιωτικό Τομέα αλλά και στον ευρύτερο Δημόσιο Τομέα, και ιδιαίτερα στους Οργανισμούς Τοπικής Αυτοδιοίκησης. Κατά συνέπεια, ύστερα από μια σύντομη αλλά περιεκτική αναφορά στους Οργανισμούς Τοπικής Αυτοδιοίκησης, αναδεικνύεται η σημασία της μέτρησης της γνώμης και της ικανοποίησης του πολίτη – πελάτη στη διαμόρφωση της υπηρεσίας, που τελικά καθορίζει σημαντικά την ποιότητα ζωής του. Το θεωρητικό κομμάτι, η έννοια και η σημασίας της Μέτρησης Ικανοποίησης του πολίτη, συνοδεύεται από μια Μελέτη Πραγματικής Περίπτωσης Μέτρησης Ικανοποίησης του δημότη και κάτοικου ενός ΟΤΑ, η οποία πραγματοποιείται στο Δήμο Κορυδαλλού και αφορά στους πολίτες του Δήμου Κορυδαλλού.
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isoother
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subjectΔιοίκηση ολικής ποιότητας
dc.subjectΟργανισμοί Τοπικής Αυτοδιοίκησης
dc.titleΔιοίκηση ολικής ποιότητας στους οργανισμούς τοπικής αυτοδιοίκησης: η μέτρηση της ικανοποίησης των δημοτών από τις παρεχόμενες υπηρεσίες αυτών. Η περίπτωση του οργανισμού τοπικής αυτοδιοίκησης Κορυδαλλού
dc.typeMaster Thesis
europeana.isShownAthttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/805
europeana.typeIMAGE
dc.format.bytes1443858 bytes
dc.identifier.call658.562 ΣΚΡ


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»