Το στρατηγικό management των τουριστικών γραφείων και η ελληνική πραγματικότητα.
Master Thesis
Συγγραφέας
Κούρκουλος, Κωνσταντίνος Χρ.
Ημερομηνία
2002-12-01Προβολή/ Άνοιγμα
Θεματική επικεφαλίδα
Τουριστικά γραφεία ; Διοίκηση και οργάνωση ; ΜάρκετινγκΠερίληψη
Μια από τις σημαντικότερες προκλήσεις, που αντιμετωπίζουν σήμερα οι επιχειρήσεις, είναι πώς να δημιουργήσουν και να διατηρήσουν βιώσιμες δραστηριότητες, μέσα σε μια αγορά και ένα επιχειρηματικό περιβάλλον, που μεταβάλλονται γρήγορα. Η στρατηγική είναι το σημείο αναφοράς, για να μπορέσουν οι επιχειρήσεις στο παρόν και στο μέλλον, να είναι ανταγωνιστικές και φυσικά βιώσιμες. Στην ελληνική πραγματικότητα η έννοια της στρατηγικής, δεν είναι ιδιαίτερα γνωστή και κυρίως στις μικρές επιχειρήσεις, όπως είναι τα τουριστικά γραφεία, που στηρίζονται στο οικογενειακό μοντέλο και σε ότι συνεπάγεται αυτό. Τα τελευταία χρόνια στις μεγάλες επιχειρήσεις της χώρας μας, που δυστυχώς ο αριθμός τους δεν είναι ιδιαίτερα μεγάλος, παρουσιάζονται κάποια επιστημονικά επιτελεία, που αναλύουν ως ένα βαθμό τους ανταγωνιστές και φυσικά τα πλεονεκτήματα, που έχουν οι επιχειρήσεις τους, έναντι αυτών (ανταγωνιστών).