Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΔελούκα - Ιγγλέση, Κορνηλία
dc.contributor.authorΚεντερλής, Παναγιώτης Κ.
dc.date.accessioned2015-09-11T10:07:30Z
dc.date.available2015-09-11T10:07:30Z
dc.date.issued2001
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/7430
dc.description.abstractΣτη σημερινή κοινωνία της κατανάλωσης η διαφήμιση αναλαμβάνει ολοένα και περισσότερο ενεργό ρόλο στην προώθηση των προϊόντων και υπηρεσιών. Πρόκειται για ένα κοινωνικοοικονομικό φαινόμενο, οι ρίζες του οποίου χάνονται στα βάθη των αιώνων. Ένα δυναμικό φαινόμενο, το οποίο αλλάζει συνεχώς μορφές, μέσα και τεχνικές προκειμένου να πετύχει τους στόχους του, να πληροφορήσει αλλά και, κυρίως, να κατευθύνει την καταναλωτική συμπεριφορά. Από τη μία πλευρά λοιπόν βρίσκεται ο πληροφοριακός ρόλος της διαφήμισης, ο οποίος μπορεί να αποτελέσει ένα πολύ χρήσιμο εργαλείο στη διαμόρφωση της αγοραστικής απόφασης του καταναλωτή. Από την άλλη όμως πλευρά βρίσκεται ο υποβλητικός ρόλος της, ο οποίος μπορεί να χειραγωγήσει τον καταναλωτή και να τον οδηγήσει σε αποφάσεις και συμπεριφορές που δεν ανταποκρίνονται σε κάποια ανάγκη του και γι' αυτό επιφέρουν μια αναίτια οικονομική , επιβάρυνση, συχνά δε προσβάλλουν και την προσωπικότητα του. Η διαφήμιση αποσκοπώντας στην προσέλκυση του πελάτη και στην απόκτηση ενός ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος του διαφημιζόμενου έναντι των ανταγωνιστικών επιχειρήσεων, ενδέχεται να χρησιμοποιεί αθέμιτες μεθόδους και πρακτικές που αποτελούν παράγοντα πρόκλησης στρεβλώσεων στον ανταγωνισμό. Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να καταδειχθεί κατά πόσο η νομοθεσία για τη διαφήμιση, εκτός από την προστασία των καταναλωτών και των ανταγωνιστών, μπορεί να συμβάλλει στην παροχή ποιοτικών διαφημιστικών υπηρεσιών. Δηλαδή αντιστρέφοντας το συλλογισμό, εάν οι διαφημίσεις που κρίνονται παράνομες από το υπάρχον νομικό πλαίσιο μπορεί να είναι ταυτόχρονα και αναποτελεσματικές, αναφορικά με τους βραχυχρόνιους και μακροχρόνιους στόχους που καλούνται να επιτύχουν.el
dc.format.extent274el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΔιαφήμιση -- Ελλάδα -- Δίκαιο και νομοθεσίαel
dc.subjectΔιαφήμιση -- Ευρωπαϊκή Ένωση -- Δίκαιο και νομοθεσίαel
dc.subjectΚαταναλωτές -- Προστασία -- Δίκαιο και νομοθεσίαel
dc.subjectAdvertising -- Greece -- Law and legislationel
dc.subjectAdvertising -- European Union -- Law and legislationel
dc.subjectConsumer protection -- Law and legislationel
dc.titleΚοινοτική και ελληνική νομοθεσία για τη διαφήμιση: η συμβολή της στην παροχή ποιοτικών διαφημιστικών υπηρεσιώνel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.identifier.call659.1 KEΝel
dc.contributor.masterMBA TQM International - Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων – Ολική Ποιότητα με διεθνή προσανατολισμό (MBA TQM Int)el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»