Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΣμυρλής, Ιωάννης
dc.contributor.authorΚαχριμάνη, Δήμητρα
dc.date.accessioned2015-08-26T16:03:22Z
dc.date.available2015-08-26T16:03:22Z
dc.date.issued2014-07
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/7044
dc.description.abstractΗ συνειδητοποίηση του γεγονότος ότι οι σύγχρονες επιχειρηματικές μονάδες είναι άρρηκτα συνδεδεμένες με το κοινωνικό σύνολο εντός του οποίου ανήκουν και δραστηριοποιούνται οδηγεί ολοένα και περισσότερο στην άμεση και αυξανόμενη συμμετοχή τους σε δραστηριότητες, βασικό χαρακτηριστικό των οποίων αποτελεί η ύπαρξη ευθύνης απέναντι στην κοινωνία, στον άνθρωπο και στο περιβάλλον ενώ βασικός στόχος τους είναι η βελτίωση και η ευημερία του συνόλου, μέρος του οποίου αποτελούν και οι ίδιες. Παράλληλα, τα μέσα μαζικής δικτύωσης απεικονίζονται ως τα σύγχρονα εργαλεία επικοινωνίας που διαθέτουν οι επιχειρήσεις στο νέο εξωτερικό περιβάλλον που δραστηριοποιούνται και η συμμετοχή τους σε αυτά προσφέρει την υποστήριξη και σταθεροποίηση τους με κλιμακούμενα βήματα. Σκοπός και στόχος της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να διερευνηθεί κατά πόσο μπορεί να χρησιμοποιηθεί ένα μέσο μαζικής δικτύωσης από μία επιχειρηματική μονάδα, συγκεκριμένα μία τράπεζα, έτσι ώστε να προωθήσει τις δράσεις στο πλαίσιο της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης. Για την συγκεκριμένη έρευνα επιλέχθηκε το Facebook λόγω της αμεσότητας, της εύκολης χρήσης και του μεγάλου πλήθους των εγγεγραμμένων χρηστών. Λόγω όμως του εκπαιδευτικού χαρακτήρα της εργασίας δεν γίνεται άμεση αναφορά σε μία από της ήδη υπάρχουσες τράπεζες αλλά χρησιμοποιείται η ονομασία «ΕBank». Επιπρόσθετα, στο πλαίσιο της παρούσας εργασίας δημιουργήθηκε μία σελίδα στο αναφερόμενο μέσο, βασισμένη στους στόχους και τις δεσμεύσεις της Τράπεζας «Ebank» για την εταιρική κοινωνική ευθύνη. Παράλληλα πραγματοποιήθηκε και μία έρευνα με την βοήθεια 20 υψηλόβαθμων στελεχών της τράπεζας Eurobank προκείμενου να αξιολογηθεί η συγκεκριμένη σελίδα και το ενδεχόμενο πραγματικής εφαρμογής της. Τέλος τα σημαντικότερα συμπεράσματα που εξάγονται από την έρευνα είναι ότι η πλειοψηφία των ερωτηθέντων στελεχών θεωρεί ότι η δημιουργηθείσα σελίδα θα μπορούσε να τεθεί άμεσα σε εφαρμογή καθώς είναι ένα εύχρηστο εργαλείο και τόσο για την τράπεζα όσο και για τον χρήστη του Facebook.el
dc.format.extent136el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΚοινωνική ευθύνη της επιχείρησηςel
dc.subjectΚοινωνικά δίκτυα στο διαδίκτυοel
dc.subjectΤράπεζες και τραπεζικές εργασίες -- Ελλάδαel
dc.subjectΔημόσιες σχέσειςel
dc.subjectSocial responsibility of businessel
dc.subjectOnline social networksel
dc.subjectBanks and banking -- Greeceel
dc.subjectPublic relationsel
dc.subjectSocial media -- Marketingel
dc.titleΤα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για την προβολή της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης των ελληνικών τραπεζώνel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμηςel
dc.identifier.call658.872 ΚΑΧel
dc.contributor.masterΟικονομική και Επιχειρησιακή Στρατηγικήel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»