Εμφάνιση απλής εγγραφής

Οικονομικές απόψεις του «Ακτοπλοϊκού ζητήματος». Η τιμολογιακή πολιτική

dc.contributor.advisorΓκαμαλέτσος, Θεόδωρος
dc.contributor.authorΛεκάκου, Μαρία
dc.date.accessioned2015-07-17T09:36:20Z
dc.date.available2015-07-17T09:36:20Z
dc.date.issued1995
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/6878
dc.description.abstractΣΚΟΠΟΣ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΔΙΑΤΡΙΒΗΣ ΕΙΝΑΙ Η ΜΕΛΕΤΗ ΤΩΝ ΒΑΣΙΚΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΣΥΝΙΣΤΩΣΩΝ ΤΟΥ ΑΠΟΚΑΛΟΥΜΕΝΟΥ "ΑΚΤΟΠΛΟΙΚΟΥ ΖΗΤΗΜΑΤΟΣ" ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΘΕΩΡΙΑ ΣΤΑ ΠΕΔΙΑ ΤΗΣ ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ, ΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΤΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ, ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ, ΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΤΗΣ ΡΥΘΜΙΣΗΣ. ΚΥΡΙΟΣ ΣΤΟΧΟΣ ΕΙΝΑΙ Η ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΤΗΣ ΜΟΡΦΗΣ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΕΠΙΒΑΤΗΓΩΝ ΑΚΤΟΠΛΟΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗΣ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ. ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΠΟΥ ΠΡΟΕΚΥΨΑΝ ΕΙΝΑΙ: - Η ΑΓΟΡΑ ΑΓΟΡΑ ΑΚΤΟΠΛΟΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΜΕΝΟ, ΟΡΙΖΟΝΤΙΩΣ ΚΑΙ ΚΑΘΕΤΩΣ, ΟΛΙΓΟΠΩΛΙΟ, ΟΠΟΥ ΟΜΩΣ ΕΜΠΕΡΙΕΧΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΤΟΠΙΚΑ, ΦΥΣΙΚΑ ΜΟΝΟΠΩΛΙΑ. - Η ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΗ ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΑΚΤΟΠΛΟΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΒΑΣΙΖΕΤΑΙ ΜΕΡΙΚΩΣ ΣΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ, ΠΑΡΑΒΛΕΠΟΝΤΑΣ ΤΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΗΣ ΖΗΤΗΣΗΣ. - Η ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΗ ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ ΒΑΣΙΖΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟΥ ΚΑΤΑ ΠΕΡΙΟΔΟΥΣ ΑΙΧΜΗΣ-ΑΝΤΙΑΙΧΜΗΣ, ΚΑΤΑ ΗΛΙΚΙΕΣ, ΚΑΤΑ ΣΥΧΝΟΤΗΤΑ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗΣ ΚΑΙ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣΠΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΚΑΙ ΥΠΑΚΟΥΕΙ ΣΕ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΥΣ ΕΘΝΙΚΟΥΣ, ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥΣ, ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ. ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΑΓΩΓΗ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΩΝ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΗΚΕ ΚΑΙ ΕΡΕΥΝΑ ΠΕΔΙΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΑΚΙΝΗΣΗ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΩΝ ΣΕ ΠΛΟΙΑ ΠΟΥ ΠΕΡΙΕΙΧΑΝ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΣΧΕΤΙΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΠΗΓΕΣ ΖΗΤΗΣΗΣ, ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΚΑΙ ΤΙΜΕΣ.el
dc.format.extent365el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΝαυτιλίαel
dc.subjectΑκτοπλοΐα -- Ελλάδαel
dc.subjectΝαυτιλιακή οικονομικήel
dc.titleΟικονομικές απόψεις του «Ακτοπλοϊκού ζητήματος». Η τιμολογιακή πολιτικήel
dc.title.alternativeEconomic aspects of the “Coastal issue”. Pricing policyen
dc.typeDoctoral Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Ναυτιλίας και Βιομηχανίας. Τμήμα Ναυτιλιακών Σπουδώνel
dc.identifier.call387.51 ΛΕΚel
dc.description.abstractENTHE AIM OF THIS THESIS IS THE SCIENTIFIC RESEARCH OF THE MAIN ECONOMIC ASPECTS OF THE SO-CALLED "COASTAL ISSUE". THE RESEARCH IS BASED ON ECONOMIC THEORY, INTHE FIELDS OF MARITIME ECONOMICS, TRANSPORT ECONOMICS, MANAGERIAL ECONOMICS AND REGULATION ECONOMICS. THE TARGET IS THE ANALYSIS OF THE ECONOMIC STRUCTUREOF THE GREEK COASTAL PASSENGER SERVICES AND THE PRICING SYSTEM. THE CONCLUSIONS ARE: - THE GREEK PASSENGER COASTAL MARKET IS A DIFFERENTIATED OLIGOPOLY WHICH ALSO INCLUDE LOCAL NATURAL MONOPOLIES. - THE EXISTING PRICING SYSTEM IS PARTIALLY COST-BASED NEGLECTING THE DEMAND CHARACTERISTICS. - THE RECOMMENDED PRICING SYSTEM SHOULD BE BASED ON DISCRIMINATION IN CERTAIN AREAS: PEAK-OFF PEAK, AGE, FREQUENCY AND QUALITY OF SERVICE. BUT IT ALSO SHOULD AGREE WITH NATIONAL, ECONOMIC AND SOCIAL AIMS. IN ORDER TO DISCOVER THE MAIN CHARACTERISTICS OFTHE MARKET AND TO ARRIVE TO CERTAIN POLICY RECOMMENDATIONS WE DID A FIELD RESEARCH USING QUESTIONNAIRES, INVESTIGATING DEMAND, QUALITY OF SERVICE AND PRICES.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»