Μελέτη περίπτωσης: "Η αγορά της τσίκλας στην Ελλάδα"
Προβολή/ Άνοιγμα
Θεματική επικεφαλίδα
Chewing gum ; Marketing ; Chewing gum industryΠερίληψη
Αν και πρόκειται για ένα τόσο μικρό κομμάτι τροφίμου, η τσίκλα έχει μία ιδιαίτερη θέση στην καθημερινότητα των καταναλωτών. Με μία μακραίωνη ιστορία να την ακολουθεί, δεν είναι καθόλου περίεργο το γεγονός ότι έχει φτάσει στις μέρες μας να αποτελεί μία αγορά μεγαλύτερη των 90 εκατομμυρίων στην Ελλάδα. Λόγω του μεγέθους της, η μελέτη και η αποτύπωσή της αποκτά ιδιαίτερο ενδιαφέρον. Σε αυτή τη διπλωματική εργασία γίνεται μία ανάλυση της αγοράς της τσίκλας στην Ελλάδα με βάση τα σημαντικότερα σημεία εστίασης του Μάρκετινγκ. Τα κεφάλαια που απαρτίζουν την εργασία αναφέρονται ενδελεχώς στις βασικότερες έννοιες της συγκεκριμένης αγοράς, ξεκινώντας από το γενικότερο περιβάλλον και καταλήγοντας σε λεπτομέρειες που αφορούν στον καταναλωτή και την κατανόηση της συμπεριφοράς του. Η συγκεκριμένη εργασία αποτελεί μία μελέτη περίπτωσης που προσεγγίζει την αγορά της τσίκλας ολιστικά, χρησιμοποιώντας ποσοτικά αλλά και ποιοτικά στοιχεία που βοηθούν στην ευκολότερη παρουσίαση του θέματος. Τέλος, η συγκυρία της οικονομικής κρίσης δίνει μία διαφορετική οπτική στη συγκεκριμένη ανάλυση, καθώς δείχνει τις αλλαγές και τις επιπτώσεις που έχει ένα συνεχώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον στους καταναλωτές αλλά και τις επιχειρήσεις.