Εμφάνιση απλής εγγραφής

Στρατηγική των επιχειρήσεων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης

dc.contributor.advisorΠολλάλης, Ιωάννης
dc.contributor.authorΜεγρέμη, Βασιλική
dc.date.accessioned2015-07-12T13:24:30Z
dc.date.available2015-07-12T13:24:30Z
dc.date.issued2014-06
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/6777
dc.description.abstractΤο γεγονός ότι η γενιά του σήμερα δεν γνωρίζει πως είναι η ζωή δίχως τα Social Media, μπορεί κάποιος να θεωρήσει ότι πλέον το word of mouth- βάσει του οποίου λαμβάνουν τις αποφάσεις τους οι καταναλωτές- δεν είναι διαφορετικό από αυτά. Πλέον, οι σχέσεις, δεν αναπτύσσονται μόνο μεταξύ γνωστών αλλά και μεταξύ αγνώστων. Το γεγονός αυτό αν και δυσχεραίνει την ποιότητα των διαπροσωπικών σχέσεων οδηγεί τους καταναλωτές να δείξουν εμπιστοσύνη σε προϊόντα / υπηρεσίες / εταιρίες που εκτίθενται μέσω Κοινωνικών Μέσων Δικτύωσης. Μια εταιρία προκειμένου να έχει απήχηση στους καταναλωτές, πρέπει να επιλέξει όχι μόνο το μέσο στο οποίο θα διαφημιστεί αλλά και το κατάλληλο μήνυμα που θα προβάλλει. Η Στρατηγική που θα ακολουθήσει από την αρχή, αλλά και στη συνέχεια της πορείας της παίζει σημαντικό ρόλο, όχι μόνο στις πωλήσεις, αλλά και στην εικόνα της προς το κοινό. Το χτίσιμο μίας αποτελεσματικής Social Media Στρατηγικής μπορεί να κάνει τη διαφορά ανάμεσα στην επιτυχημένη δημιουργία online σχέσεων με πελάτες και στο να χαθούν πολύτιμες τέτοιες ευκαιρίες. Η παρούσα διπλωματική εργασία πραγματεύεται το πόσο σημαντικό ρόλο διαδραματίζει η Στρατηγική των επιχειρήσεων στα Ηλεκτρονικά Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης (Social Media), αλλά και ποια είναι τα βασικά βήματα - κινήσεις μιας επιτυχημένης Στρατηγικής. Αρχικά, με γνώμονα τη διεθνή βιβλιογραφία παρατίθενται σε θεωρητικό επίπεδο έννοιες, ορισμοί, σχεδιασμοί στρατηγικής και αναλύσεις αυτών, έτσι ώστε να είναι εφικτή η ανάγνωση, ανασκόπηση και μελέτη της εργασίας, όχι μόνο από εξειδικευμένους, αλλά και από ανειδίκευτους του είδους. Στη συνέχεια ακολουθεί εμπειρική μελέτη περίπτωσης (Case Study), το Social Media Strategy ενός προϊόντος, μέσα από την οποία αποδεικνύεται πώς το θεωρητικό κομμάτι μπορεί να μετατραπεί σε πράξη, καθώς επίσης παρουσιάζονται τ' αποτελέσματα της επιτυχημένης στρατηγικής που ακολουθήθηκε.el
dc.format.extent104el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΣτρατηγικός σχεδιασμόςel
dc.subjectΜάρκετινγκel
dc.subjectΔιαδίκτυο (Internet)el
dc.subjectStrategic planningel
dc.subjectInternet marketingel
dc.subjectSocial media -- Economic aspectsel
dc.subjectOnline social networks -- Economic aspectsel
dc.titleΣτρατηγική των επιχειρήσεων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσηςel
dc.title.alternativeSocial media strategy for businessen
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμηςel
dc.identifier.call658.84 ΜΕΓel
dc.description.abstractENThe fact that today's generation does not know what life is like without the Social Media, one can easily assume that the word of mouth- in which consumers base their decisions- is not different from them. Nowadays, relationships are not only developed between acquaintances but also between strangers. This fact although it complicates the quality of interpersonal relationships, it also leads consumers to place their trust in products / services / companies exposed via social media. A company, in order to have an impact with consumers, must choose not only the means of advertisement but also the appropriate message to be displayed. The strategy that it will follow from the beginning, but also during the process plays an important role not only in sales but also its image to the public. The building of an effective Social Media Strategy can make the difference between the successful creation of online relationships with customers and the loss of such valuable opportunities. This thesis addresses the importance of the strategy of business in Social Media, as well as the basic steps-moves of a successful strategy. Initially, based on International literature theoretical concepts such as definitions, concepts, design strategy and analysis of those are being presented in order to make the reading, review and study of this thesis possible for both specialists and non-specialists on the subject. Then follows an empirical case study, the Social Media Strategy of a product, where it is demonstrated how the theoretical part can be converted to action and the results of the successful strategy that was followed are being presented.el
dc.contributor.masterΟικονομική και Επιχειρησιακή Στρατηγικήel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»