Στρατηγικό μάνατζμεντ : Περίπτωση ελληνικής εταιρείας στον κλάδο της ακτοπλοϊας
View/ Open
Subject
Στρατηγικός σχεδιασμός ; Πλοία -- Ελλάδα ; Ακτοπλοϊκές εταιρείες -- Ελλάδα ; Strategic planning ; Ferries -- GreeceAbstract
Η παρούσα εργασία παρουσιάζει τη στρατηγική ανάλυση της Blue Star Ferries με στόχο την επιλογή της κατάλληλης στρατηγικής, του τρόπου υλοποίησης και εφαρμογής της στρατηγικής και των μεθόδων αξιολόγησης και ελέγχου. Η ανάλυση αυτή πραγματοποιείται με τη χρήση του στρατηγικού μάνατζμεντ. Η εργασία αποτελείται από δύο μέρη. Στο πρώτο μέρος, προσεγγίζεται θεωρητικά το μοντέλου του στρατηγικού μάνατζμεντ που περιλαμβάνει την ανάλυση του εσωτερικού και εξωτερικού περιβάλλοντος, τη διαμόρφωση της στρατηγικής, την υλοποίηση της στρατηγικής και την αξιολόγηση και τον έλεγχο της επίδοσης της επιχείρησης. Στο δεύτερο μέρος της εργασίας παρουσιάζεται ο στρατηγικός σχεδιασμός Blue Star Ferries με βάση το υπόβαθρο που παρουσιάστηκε στο πρώτο μέρος.