dc.contributor.advisor | Βίρβου, Μαρία | |
dc.contributor.author | Γερμόλα, Ανδριάνα Π. | |
dc.date.accessioned | 2015-07-02T09:51:01Z | |
dc.date.available | 2015-07-02T09:51:01Z | |
dc.date.issued | 2014-11 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/6718 | |
dc.description.abstract | Στόχος της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να συμβάλει στην απαίτηση της σύγχρονης εκπαιδευτικής πρακτικής για αναβάθμιση των διαδικασιών μάθησης μέσω των τεχνολογιών της πληροφορικής στην εκπαίδευση. Η συμβολή αυτή επιτυγχάνεται με την ανάπτυξη ενός εκπαιδευτικού λογισμικού για τη διδασκαλία του μαθήματος «Εισαγωγή στην Πληροφορική». Η Παραγόμενη Πλατφόρμα Ηλεκτρονικής Εκπαίδευσης αποτελεί πλήρες βοήθημα για την εκμάθηση του συγκεκριμένου μαθήματος, αφού δίνει τη δυνατότητα της εμπλοκής των μαθητών στην εκπαιδευτική διαδικασία. Κάποιες από τις δυνατότητες που προσφέρει η πλατφόρμα αυτή στον καθηγητή είναι η επεξεργασία των στοιχείων των μαθητών, η εισαγωγή και επεξεργασία θεωριών, η παραδειγμάτων, καθώς και διαφόρων ασκήσεων, τεστ και διαγωνισμάτων. Επίσης, ο καθηγητής έχει τη δυνατότητα να ελέγχει την πρόοδο των μαθητών έτσι ώστε να μπορεί να αναγνωρίσει τις αδυναμίες τους και να τους βοηθήσει. Επιπλέον δίνει τη δυνατότητα στον καθηγητή να υπογραμμίσει τα σημαντικότερα σημεία της θεωρίας ώστε ο μαθητής να μπορέσει να επικεντρώσει το ενδιαφέρον του περισσότερο σε αυτά. Άλλες δυνατότητες περιλαμβάνουν την εκτύπωση και την αποθήκευση της θεωρίας ή ορισμένων προτάσεων ή φράσεων της μέσα από τη θεωρία, ώστε ο μαθητής να μπορέσει να κάνει επανάληψη και να αφομοιώσει τα κυριότερα σημεία. Τέλος, μέσα στο εκπαιδευτικό υλικό περιλαμβάνεται πολυμεσικό περιεχόμενο, το οποίο βοηθά στην καλύτερη κατανόηση της θεωρίας. | el |
dc.format.extent | 122 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject | Εκπαιδευτική τεχνολογία | el |
dc.subject | Εκπαίδευση -- Ηλεκτρονικοί υπολογιστές -- Προγράμματα | el |
dc.subject | Πληροφορική -- Μελέτη και διδασκαλία | el |
dc.subject | Educational technology | el |
dc.subject | Computer programs -- Software | el |
dc.subject | Computer science -- Study and teaching | el |
dc.title | Εκπαιδευτικό λογισμικό για το μάθημα "Εισαγωγή στην Πληροφορική" | el |
dc.title.alternative | Educational software for the module "Introduction to Informatics" | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Πληροφορικής | el |
dc.identifier.call | 371.334 ΓΕΡ | el |
dc.description.abstractEN | This dissertation aims to contribute to the demand of the modern educational practice for enhancement of the learning processes via the informatics technologies in education. This contribution is achieved by the development of educational software for the teaching of the module “Introduction to Informatics”. The produced Online Education Platform is a complete resource for the specific module acquisition, as it provides students with the opportunity of participating in the educational process. The platform enables the teacher to edit students’ personal information, introduce and edit theories, examples as well as various exercises, tests and revision exam papers. Moreover, the teacher has the ability to check the students’ progress so as to recognize their weaknesses and provide them with support. Furthermore, the platform offers the teacher the opportunity to underline the most important points of the theory so that the student can mainly focus on them. Other possibilities include the printing and save of the theory or only some sentences and phrases in order for the student to be able to effectively revise and assimilate the most significant points. Finally, the multimedia content included in the educational material helps in the better understanding of the theory. | el |
dc.contributor.master | Πληροφορική | el |