Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΒίρβου, Μαρία
dc.contributor.authorΚαραβλασάκης, Συμεών Α.
dc.date.accessioned2015-04-29T12:51:26Z
dc.date.accessioned2015-06-19T15:09:59Z
dc.date.available2015-04-29T12:51:26Z
dc.date.available2015-06-19T15:09:59Z
dc.date.issued2015-04-29T12:51:26Z
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/6638
dc.description.abstractΗ επιστήμη της πληροφορικής και η τεχνολογία της πληροφορίας έχουν αδιαμφισβήτητα χαρακτηρίσει την εποχή μας. Καθημερινά βρίσκουν εφαρμογή σε αμέτρητους τομείς της ζωής μας προσφέροντάς μας οφέλη και δυνατότητες που ποτέ άλλη φορά δεν μπορούσαμε να σκεφτούμε. Χρησιμοποιούνται σε μια πληθώρα δραστηριοτήτων από τις χρηματοοικονομικές μας συναλλαγές και τον γενικότερο εργασιακό τομέα μέχρι και στην εκπαίδευση όπου είναι και ο τομέας που μας ενδιαφέρει και αναλύουμε στη παρούσα εργασία. Στο χώρο της εκπαίδευσης ειδικότερα οι ηλεκτρονικοί υπολογιστές έχουν δώσει ιδιαίτερη ώθηση προσφέροντας πιο δημιουργικές τεχνικές ανάπτυξης εκπαιδευτικού υλικού, νέες μεθόδους διδασκαλίας αλλά και πιο παραγωγικές εκπαιδευτικές διαδικασίες. Έχουν εισαγάγει ένα διαφορετικό μοντέλο εκπαιδευτή και εκπαιδευόμενου το οποίο μπορεί να αξιοποιήσει καλύτερα τις ιδιαιτερότητες του κάθε ανθρώπου ώστε να παραχθεί ένα άρτιο αποτέλεσμα ως προς την απόδοση του εκπαιδευομένου. Πλέον, αναπτύσσονται εκπαιδευτικά συστήματα τα οποία είναι σε θέση να σχεδιάσουν την εκπαιδευτική διαδικασία λαμβάνοντας υπ’ όψη τις μαθησιακές ιδιαιτερότητες και ανάγκες του κάθε ανθρώπου ξεχωριστά και να προσαρμόζονται σε αυτές ώστε να του προσφέρουν μία εξειδικευμένη διαδικασία μάθησης που θα ωφελήσει πραγματικά τον ενδιαφερόμενο. Έχοντας ως γνώμονα όλα τα παραπάνω στη παρούσα εργασία υλοποιήθηκε η διαδικτυακή εφαρμογή e-English που σκοπό έχει να διδάξει τους υποθετικούς λόγους της αγγλικής γλώσσας. Η εφαρμογή υποστηρίζει τη Μοντελοποίηση Χρηστών με σκοπό να προσδώσει στους χρήστες προσαρμοστικότητα τόσο στη διεπαφή χρήστη όσο και στο εκπαιδευτικό περιεχόμενο. Πρόκειται για ένα Σύστημα Διαχείρισης Μάθησης το οποίο προσφέρει προσαρμοστικό εκπαιδευτικό περιεχόμενο που εξαρτάται από το μαθησιακό στυλ του χρήστη αλλά και το επίπεδο γνώσης του ως προς το εκπαιδευτικό αντικείμενο. Οργανώνει το εκπαιδευτικό υλικό σε θεωρητικό και πρακτικό και υποστηρίζει ανατροφοδότηση ασκήσεων, θεωρίας και παραδειγμάτων όπου αυτό κριθεί απαραίτητο. Πρόκειται για ένα αλληλεπιδραστικό σύστημα όπου δίνει τη δυνατότητα στον χρήστη να εξατομικεύσει την εκπαιδευτική διαδικασία, καθιστώντας το έτσι ένα Προσαρμοστικό Σύστημα Διαχείρισης Μάθησης που μπορεί να χρησιμοποιηθεί από έναν έμπειρο χρήστη με άριστη γνώση των υποθετικών λόγων αλλά και από τον αδαή χρήστη ο οποίος υπολείπεται ακόμη και σε βασικές γνώσεις των υποθετικών λόγων.
dc.language.isoel
dc.subjectΑγγλική γλώσσα -- Μελέτη και διδασκαλία
dc.subjectΕκπαιδευτική τεχνολογία
dc.subjectΕκπαίδευση -- Πληροφορική
dc.subjectΔιδασκαλία βοηθούμενη από ηλεκτρονικό υπολογιστή
dc.titleΑνάπτυξη συστήματος διαχείρισης μάθησης για την εκμάθηση υποθετικών λόγων της αγγλικής γλώσσας
dc.typeMaster Thesis
europeana.isShownAthttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/6638
dc.identifier.call371.334 ΚΑΡ
dc.description.abstractENNowadays Computer Science and Information Technology has indisputable been established in our world and gained great importance. It is used and applied in many sections in our life daily by giving us an important benefits and unlimited abilities we could never think before. Moreover, Computer Science Is also used in a wide spectrum of activities choosing from our financial transactions and widen working sector to education which its applications show a unique interest that will be studied and analyzed in this paper. Taking the education section we’ll see that computers have keen minds and thrived especially in this section by offering more creative development techniques, powerful educational material, new teaching methods and more productive educational procedures. Computer Science and Information Technology have introduced an entirely different model of educator and educated which can be able to improve and utilize the human special abilities better so as the performance of each educated to achieve perfect results. In addition to the above it is widely known that new educational software has been continually developing having in mind to adapt the learning procedure to users’ learning preferences and needs in order to provide a specialized way of learning which will really benefit for their users. Taking into consideration all the above to this assignment has been developed the web application “e-English” in order to teach the Conditionals in the English language. The application states and works on User Modeling so as to offers users the adaptivity not only the user interface but the educational material, as well. It is a Learning Management System (LMS) which offers adaptable educational material according to the users’ learning style and also his knowledge level on the subject. The educational material is organized in theoretical and practical one and supports feedback through theory and targeted examples when it is necessary. Application “e-English” is an interactive system which enables users to individualize the education procedure by making it adaptable which can be used not only by an experienced user with an excellent knowledge in Conditionals but also by a beginner who needs to be taught the basics to understand the Conditionals.


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής


Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»