Ανάπτυξη εκπαιδευτικού υλικού για τη διδασκαλία οικονομικών στο σχολείο
Προβολή/ Άνοιγμα
Θεματική επικεφαλίδα
Οικονομική -- Μελέτη και διδασκαλία (Δευτεροβάθμια) -- Ελλάδα ; Οικονομικές επιστήμες ; Διδασκαλία -- Μεθοδολογία ; Εκπαίδευση -- Πληροφορική ; Διδασκαλία -- Αξιολόγηση ; Διδασκαλία βοηθούμενη από ηλεκτρονικό υπολογιστήΠερίληψη
Η Διδασκαλία των Οικονομικών τόσο στη σχολική όσο και στην ανώτατη εκπαίδευση δεν έχει την ένταση και την σημασία που θα έπρεπε να είχε αναφορικά με την σημασία της σε όλους τους τομείς της κοινωνίας. Ειδικότερα, στην ελληνική εκπαίδευση, οι μαθητές κατά τη διάρκεια της σχολικής τους εκπαίδευσης, έρχονται σε επαφή με οικονομικούς όρους σε αρκετά προχωρημένο στάδιο της εκπαίδευσης τους με αποτέλεσμα, οι μαθητές και αργότερα φοιτητές να δυσκολεύονται να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις των προγραμμάτων σπουδών Οικονομικών Σχολών λόγω της μικρής και σύντομης επαφής τους με τα οικονομικά θέματα που διαπραγματεύονται. Με βάση τα παραπάνω διαφαίνεται ότι υπάρχει ένα διπλό πρόβλημα, το οποίο προκύπτει από την ελλιπή ύπαρξη της καθαρά οικονομικής εκπαίδευσης και την επιγραμματική παρουσίαση οικονομικών όρων και συστημάτων στη σχολική εκπαίδευση σε συνδυασμό με τις αυξημένες απαιτήσεις των προγραμμάτων των Οικονομικών Σχολών. Η παρούσα μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία έχει ως στόχο της τον σχεδιασμό και την υλοποίηση ενός ψηφιακού ενισχυτικού εκπαιδευτικού προγράμματος με σκοπό να ενισχύσει τους μαθητές ή/και τους φοιτητές στην κατανόηση των βασικών οικονομικών εννοιών που τους χρειάζονται κατά την διάρκεια της φοίτησής τους σε ακαδημαϊκά τμήματα, ενώ ταυτόχρονα θα τους εφοδιάζει με κατάλληλες δεξιότητες αξιοποίησης οικονομικών εργαλείων. Αυτό επιτυγχάνεται μέσω της α) Μελέτης Τεχνικών Διδασκαλίας Οικονομικών, β) Παρουσίασης άλλων παρόμοιων Διεθνών Προσπαθειών, γ) το Σχεδιασμό, την Τεκμηρίωση και τελικά δ) την Υλοποίηση της προτεινόμενης ενισχυτικής ψηφιακής εκπαιδευτικής ενότητας.
Γλώσσα
ΕλληνικάΣυλλογή
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
Σχετικές εγγραφές
Προβολή εγγραφών σχετικών με τίτλο, συγγραφέα, δημιουργό και θέμα.
-
Αξιοποίηση των εικονικών εργαστηριακών περιβαλλόντων στη διδασκαλία των φυσικών επιστημών στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση
Δουκέλη, Μαριάννα Α. (2013-02-25)Υπάρχει τρόπος να κινηθεί το ενδιαφέρον των μαθητών για τις Φυσικές Επιστήμες; Μπορούν τα μαθήματα αυτά να γίνουν περισσότερο κατανοητά και ελκυστικά στους μαθητές; Έχουν οι εκπαιδευτικοί τη δυνατότητα να μετατρέψουν το ... -
Μαθηματικά και αθλητισμός
Μανιάς, Ιωάννης (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015)Η παρούσα διπλωματική εργασία στοχεύει στην ανάδειξη της σχέσης που υπάρχει ανάμεσα στα μαθηματικά και τον αθλητισμό και στο πώς αυτή μπορεί ν’ αποτελέσει κίνητρο, ώστε ακόμα και μαθητές της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, οι ...