Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΡετάλης, Συμεών
dc.contributor.authorΝίκου, Νικόλαος, Κ.
dc.date.accessioned2014-12-03T07:21:16Z
dc.date.available2014-12-03T07:21:16Z
dc.date.issued2014-12-03T07:21:16Z
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/6193
dc.description.abstractΗ παρούσα διπλωματική εργασία πραγματεύεται την αξιοποίηση της τεχνολογίας φυσικής αλληλεπίδρασης και ανίχνευσης κίνησης Kinect στην θεραπευτική αποκατάσταση των ατόμων με κινητικά προβλήματα. Προσπαθεί να αξιολογήσει και να αναδείξει τον βαθμό βοήθειας που μπορεί να προσφέρει η κάμερα Kinect τόσο στα ίδια τα άτομα με κινητικές δυσκολίες, όσο και στους ειδικούς θεραπευτές κατά την διάρκεια της θεραπευτικής διαδικασίας, μέσω ενός εκπαιδευτικού παιχνιδιού που σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε με την τεχνολογία Kinect για αυτόν ακριβώς τον λόγο. Το συγκεκριμένο παιχνίδι βασίστηκε στην φιλοσοφία του γνωστού παιχνιδιού Pacman, με τον σχεδιασμό διάφορων διαδρομών, οι οποίες αντιστοιχούν σε βασικές κινήσεις που χρησιμοποιούν κατά κόρον οι ειδικοί θεραπευτές στις θεραπευτικές συνεδρίες. Έτσι, οι μαθητές που συμμετείχαν στην παρέμβαση και αλληλεπίδρασαν με το παιχνίδι, πραγματοποίησαν μέσω του παιχνιδιού τις θεραπευτικές κινήσεις που πραγματοποιούν συνήθως με φυσικό τρόπο στις θεραπευτικές συνεδρίες και έγινε η καταγραφή των επιδόσεών τους. Στην συνέχεια, μελετήθηκαν αυτές οι επιδόσεις και συγκρίθηκαν με τις αντίστοιχες που είχαν οι μαθητές με φυσικό τρόπο, εξάγοντας τα αποτελέσματα και τα αντίστοιχα συμπεράσματα, αναδεικνύοντας τις θετικές επιπτώσεις που είχε το εκπαιδευτικό παιχνίδι και η κάμερα Kinect. Τέλος, προτείνονται κάποιες βελτιώσεις του παιχνιδιού, ως μελλοντικές επεκτάσεις, οι οποίες μπορούν να αναβαθμίσουν ακόμα περισσότερο την θεραπευτική αποκατάσταση των ατόμων με κινητική αναπηρία και να βοηθήσουν σημαντικά και ουσιαστικά τους ειδικούς θεραπευτές στο δύσκολο έργο τους.
dc.language.isoel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subjectΠαιδιά με ειδικές ανάγκες -- Εκπαίδευση
dc.subjectΆτομα με ειδικές ικανότητες
dc.subjectΤεχνολογία
dc.subjectΚινητικά προβλήματα σε παιδιά -- Αποκατάσταση
dc.subjectMoving disorders in children -- Patients -- Education
dc.subjectΚινητικές διαταραχές στα παιδιά
dc.subjectΚινητικές διαταραχές
dc.subjectΚινητική ικανότητα παιδιών
dc.titleΣχεδιασμός εκπαιδευτικού παιχνιδιού μέσω της κάμερας Kinect για παιδιά με ειδικές ανάγκες
dc.typeMaster Thesis


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»