Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΓεωργόπουλος, Νικόλαος
dc.contributor.authorΘώικου, Αθανασία Η.
dc.date.accessioned2014-11-28T07:58:31Z
dc.date.available2014-11-28T07:58:31Z
dc.date.issued2014-11-28T07:58:31Z
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/6179
dc.description.abstractΣτο σύγχρονο παγκοσμιοποιημένο περιβάλλον, η κάθε επιχείρηση έχει πλέον ένα μεγαλύτερο σύνολο επιχειρήσεων να ανταγωνιστεί από αυτές μόνο που βρίσκονται εντός των εθνικών συνόρων. Ακολουθώντας τις διακρατικές οικονομικές ενώσεις, οι επιχειρηματικές οικονομικές ενώσεις μετρούν πάνω από έναν αιώνα δραστηριότητας, ακολουθώντας κάθε φορά το όραμα και την καταλληλότερη στρατηγική για τους σκοπούς των μελών της εκάστοτε ένωσης. Η παρούσα μελέτη αναλύει όλα τα είδη διαθέσιμων στρατηγικών, εξηγεί ποια είναι τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσει μια επιχείρηση προκειμένου να προβεί σε μια επιχειρηματική μετατροπή, και εν κατακλείδι επικεντρώνεται στις εξαγορές και τις συγχωνεύσεις ως βασικές μεθόδους μετατροπής της επιχειρηματικής δραστηριότητας των επιχειρήσεων, σύμφωνα πάντα με τους ευρωπαϊκούς κανόνες περί ανταγωνισμού. Προκειμένου η στρατηγική μιας επιχείρησης να εφαρμοστεί με επιτυχία στο συνεχώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον, είναι απολύτως απαραίτητο να διαγνωσθούν ορισμένοι παράγοντες του περιβάλλοντος, με τους οποίους αλληλεπιδρά η επιχείρηση, και είναι πολύ σημαντικοί για τη μετέπειτα πορεία της. Το περιβάλλον της επιχείρησης χωρίζεται σε εξωτερικό και εσωτερικό, ενώ οι παράγοντες που περιλαμβάνουν, κατά βάση αποτελούν το μακροοικονομικό και μικροοικονομικό της περιβάλλον δραστηριοποίησης. Έπειτα, η επιχείρηση πρέπει να επικεντρωθεί στην ανάλυση των καταναλωτών, του ανταγωνισμού (στην αγορά και στον κλάδο), και της αγοράς, προκειμένου να διαπιστωθούν οι συγκεκριμένες ανάγκες που υπάρχουν, και την εκμετάλλευσή τους για την κάλυψη των κενών από την επίδοξη επιχείρηση. Το επόμενο βήμα είναι η επιλογή της κατάλληλης στρατηγικής, η οποία μπορεί να είναι στρατηγική χαμηλού κόστους, διαφοροποίησης, ή εστίασης, καθώς και σταθερότητας, ανάπτυξης, και διεθνοποίησης. Στη στρατηγική διεθνοποίησης είναι που εντάσσονται οι μέθοδοι της εξαγοράς και της συγχώνευσης, οι οποίες χρησιμοποιήθηκαν τα τελευταία 20 χρόνια από τα ελληνικά πιστωτικά ιδρύματα. Μπορεί η ανάγκη για διεθνοποίηση να κατέστη επιτακτική για ορισμένες από τις ελληνικές τράπεζες, πάντως σε κάθε περίπτωση, το φαινόμενο αυτό δεν πρόκειται να αφήσει ανέπαφο κανένα κλάδο οικονομικής δραστηριότητας, αλλά τελικά, κάνοντας μια ανάλυση Κόστους - Οφέλους, παρατηρούμε ότι τα αποτελέσματα είναι θετικά για τους μετέχοντες αυτού του τύπου επιχειρηματικών μετατροπών, καθώς και για το περιβάλλον δραστηριοποίησης.
dc.language.isoel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subjectΤράπεζες και τραπεζικές εργασίες -- Ελλάδα
dc.subjectΣυγχώνευση τραπεζών
dc.subjectΕταιρείες -- Ενοποίηση και συγχώνευση
dc.subjectΔιεθνής αγορά
dc.titleΣτρατηγική διεθνοποίησης επιχειρήσεων μέσω συγχωνεύσεων και εξαγορών
dc.typeMaster Thesis
europeana.isShownAthttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/6179
dc.identifier.call332.17 ΘΩΙ
dc.description.abstractENIn the modern globalised world, each company now has a larger set of businesses to compete with, not only the ones within national borders. Following the inter-State economic associations, business economic unions count over a century of activity, every time complying with the vision and following the most appropriate strategy for the purposes of the members of the Union. Current dissertation analyzes all kinds of strategies, explains which are the steps that must be followed by a business in order to make a business transformation, and in conclusion focuses on acquisitions and mergers as basic conversion methods of business enterprises, always according to the European rules of competition. In order for a company's strategy to be applied with success in the constantly changing environment, it is absolutely necessary to diagnose some factors of the environment, within which the company interacts, and is very important for its subsequent course. The business environment is divided into external and internal, while the factors which each one includes, basically compose the macroeconomic and microeconomic environment in which each business performs its activities. Afterwards, the ambitious company must focus on consumer, analysis of the competition (in the market and in the industry), and the market, in order to ascertain the specific needs that exist, and exploit them to fill in the gaps of the specific industry. The next step is choosing the appropriate strategy, which can be low-cost strategy, diversification strategy, or focus strategy, as well as stability strategy, development strategy and internationalization strategy. In the internationalization strategy are included the methods of acquisition and mergers, which have been used in the last 20 years by the Greek credit institutions. Maybe the need for globalization to have become urgent for some of the banks, nonetheless, this phenomenon is not going to leave intact any branch of economic activity, whilst in the end, by making a cost-benefit analysis, we see that the results are positive for the participants of this type of business conversion, as well as for the environment within which businesses performs their activities.


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»