Σχεδιασμός και υλοποίηση πλατφόρμας διαχείρισης υπηρεσιών σε ασύρματες γνωστικές συσκευές με τη χρήση Android
Master Thesis
Συγγραφέας
Βανός, Γεώργιος Ε.
Ημερομηνία
2014-06-23Επιβλέπων
Σταυρουλάκη, Βέρα - ΑλεξάνδραΠροβολή/ Άνοιγμα
Θεματική επικεφαλίδα
User-centered system design ; Human-machine systems ; Systems engineering ; Expert systems (Computer science)Περίληψη
Η παρούσα εργασία ασχολείται με την διαχείριση υπηρεσιών σε ασύρματες γνωστικές συσκευές. Οι ασύρματες γνωστικές συσκευές χρησιμοποιούν την εξελικτική διαδικασία μάθησης με τους γνωστικούς μηχανισμούς, ώστε να αποκτήσουν γνώση σχετικά με το πλαίσιο χρήσης (το οποίο αναφέρεται στο προφίλ του χρήστη, στις αλληλεπιδράσεις του περιβάλλοντος, στην παροχή υπηρεσιών) και έτσι να μπορούν να κάνουν ένα σύνολο διαπραγματεύσεων για τα διαθέσιμα γνωστικά δίκτυα, ώστε να πετύχουν την καλύτερη αναδιαμόρφωση ανάλογα με τις απαιτήσεις του χρήστη, για να του παρέχουν υπηρεσίες στην καλύτερη δυνατή ποιότητα. Όσον αφορά τους μηχανισμούς μάθησης, γίνεται λόγος για το Σύστημα διαχείρισης αναδιαμορφωμένου εξοπλισμού (MSRE), το Σύστημα διαχείρισης αναδιαμορφωμένου τερματικού (RTMS) και για το Γνωστικό σύστημα διαχείρισης συσκευών (CDMS). Το MSRE είναι πρόγονος του RTMS, το οποίο είναι πρόγονος του CDMS. Και οι τρεις μηχανισμοί, ο καθένας με κάπως διαφοροποιημένο τρόπο, έχουν κάποια συστατικά τα οποία είναι: Προφίλ χρήστη (το οποίο έχει κάποιες παραμέτρους προφίλ οι οποίες καθορίζουν τις απαιτήσεις του χρήστη, όπως Bitrate, Delay, QoS), Διαπραγμάτευση (όπου με τις τιμές χρησιμότητας, που τις καθορίζει ο χρήστης με το προφίλ του, γίνεται προσπάθεια να βρεθούν τα καλύτερα δίκτυα που παρέχουν τις επιθυμητές απαιτήσεις του χρήστη), Λήψη Αποφάσεων και επιλογή (όπου υπάρχουν δυο είδη αλγορίθμων, οι Γνωστικοί και οι Κληρονομιάς, με τους οποίους βρίσκεται η αξία καταλληλότητας για κάθε δίκτυο, το οποίο είναι διαθέσιμο και επιλέγεται το καλύτερο για να παρέχει στο χρήστη τις υπηρεσίες που επιθυμεί). Στην ουσία κάθε γνωστική συσκευή είναι ένα σύστημα e-learning που μαθαίνει τις επιθυμίες του χρήστη και προσπαθεί να του παρέχει τις καλύτερες επιλογές. Τέλος θα παρουσιάσουμε μια πλατφόρμα για όλα αυτά που περιγράψαμε παραπάνω, η οποία θα είναι συμβατή για android κινητές συσκευές.