Το ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ελλάδα και οι επιπτώσεις από την κρίση
View/ Open
Abstract
Αναμφισβήτητα, η ζωή όλων μας τα τελευταία χρόνια έχει επηρεαστεί, λιγότερο ή περισσότερο, άμεσα ή έμμεσα, από την οικονομική κρίση. Μια κρίση που όπως είναι λογικό έχει αντίκτυπο στον τρόπο με τον οποίο «συμπεριφέρεται» ο Έλληνας καταναλωτής. Το γεγονός ότι το Διαδίκτυο κερδίζει ολοένα και μεγαλύτερο μερίδιο στην καθημερινότητά μας, ανάγκασε –όπως είναι λογικό- τις επιχειρήσεις να επανεξετάσουν τον τρόπο με τον οποίο προσεγγίζουν τον online καταναλωτή. Κύριος στόχος της έρευνας που πραγματοποιήθηκε είναι να εξετάσει το κατά πόσο αλλά και με ποιο τρόπο η κρίση επηρέασε τον Έλληνα καταναλωτή του Διαδικτύου. Παράλληλα, διερευνάται η σχέση ανάμεσα σε αυτόν και τις επιχειρήσεις, τα προϊόντα των οποίων επιλέγει και εμπιστεύεται ενώ γίνεται προσπάθεια να διαπιστωθεί κατά πόσο ο Έλληνας καταναλωτής είναι εξοικειωμένος με τη νέα τεχνολογία, τα θέματα Διαδικτύου αλλά και τις τεχνικές Μάρκετινγκ που οι εταιρείες χρησιμοποιούν για να «κερδίσουν» την ψήφο εμπιστοσύνης του. Δηλαδή την αγορά.