Η σχέση των logistics με την εξυπηρέτηση πελατών και το κόστος & η εφαρμογή πληροφοριακών συστημάτων & συστήματος WMS για την αντιμετώπιση λαθών στη διεκπεραίωση παραγγελίας
View/ Open
Abstract
Σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι ο προσδιορισμός του ρόλου που παίζουν τα Logistics (σε γενικότερο επίπεδο) αλλά ιδιαίτερα τα διάφορα πληροφοριακά συστήματα και συστήματα διαχείρισης αποθήκης που μπορεί να υιοθετήσει και να εφαρμόσει μία επιχείρηση, τόσο στο επίπεδο εξυπηρέτησης του πελάτη όσο και στο βαθμό επίδρασης στις διάφορες κατηγορίες κόστους της επιχείρησης. Για το λόγο αυτό επιλέχθηκε μία από τις μεγαλύτερες εμπορικές επιχειρήσεις του κλάδου του αλουμινίου η οποία δραστηριοποιείται τόσο σε πωλήσεις χονδρικής όσο και λιανικής πώλησης, διαθέτει ένα μεγάλο αριθμό κωδικολογίου, λειτουργεί με την εφαρμογή σύγχρονων συστημάτων ERP & WMS και απαρτίζεται από πλήθος τμημάτων και λειτουργιών που συνυπάρχουν, συνεργάζονται και αλληλεπιδρούν προκειμένου να διασφαλίζεται η ομαλή λειτουργία της επιχείρησης.