Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-10 από 335
Συγκριτική μελέτη αλγορίθμων βαθιάς μάθησης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2025-01)
Η εργασία εξετάζει την ταξινόμηση συναισθημάτων σε κείμενα με τη χρήση προηγμένων μοντέλων μηχανικής μάθησης, όπως το BERT, το Ensemble of BERT Models και ένα Linear Layer. Χρησιμοποιήθηκαν τρία σύνολα δεδομένων σε μορφή ...
Webmail εφαρμογή με δυνατότητες εξατομίκευσης στη διαχείριση των μηνυμάτων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2025)
Σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι η ανάπτυξη μιας σύγχρονης web εφαρμογής ανταλλαγής
ηλεκτρονικών μηνυμάτων, με στόχο την παροχή μιας εξατομικευμένης εμπειρίας επικοινωνίας μεταξύ
εγγεγραμμένων χρηστών.
Η ...
Dungeon Escape : ανάπτυξη βιντεοπαιχνιδιού τρίτου προσώπου με Unity 3D
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2025-02)
Στην εργασία αυτή θα δούμε την ανάπτυξη ενός παιχνιδιού ρολών (RPG) με κάμερα
τρίτου προσώπου μέσω της μηχανής παιχνιδιών Unity. Το παιχνίδι επικεντρώνεται στην
προσπάθεια ενός ήρωα να αποδράσει από ένα μπουντρούμι, ...
Ανάπτυξη συστήματος συνομιλίας μεταξύ chatbots
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-09)
Η παρούσα διπλωματική εργασία αυτή ασχολείται με τη δημιουργία ενός συστήματος συνομιλίας μεταξύ δύο chatbots με χρήση φυσικής γλώσσας, και πιο συγκεκριμένα του μοντέλου GPT-3.5 της OpenAI και της Python, στο οποίο θα ...
Σχεδίαση και υλοποίηση διαδικτυακής πλατφόρμας κρατήσεων εισιτηρίων κινηματογράφου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2025-09)
Η παρούσα εργασία παρουσιάζει την ανάπτυξη της εφαρμογής Neon Cinemas, μιας διαδικτυακής πλατφόρμας κράτησης εισιτηρίων κινηματογράφου. Η εφαρμογή επιτρέπει στους χρήστες να αναζητούν ταινίες, να προβάλλουν πληροφορίες και ...
Ναυμαχία πραγματικού χρόνου, πολλαπλών παικτών για κινητές συσκευές Android
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2025-06)
Η συγκεκριμένη εργασία παρουσιάζει την ανάπτυξη μιας εφαρμογής Android πραγματικού χρόνου, πολλαπλών παικτών η οποία επιτρέπει στους χρήστες να παίξουν το γνωστό παιχνίδι στρατηγικής «Ναυμαχία» έχοντας ως αντιπάλους άλλους ...
Δημιουργία ηλεκτρονικού παιχνιδιού επιτραπέζιου ποδοσφαίρου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2025-06)
Το θέμα της εργασίας είναι η υλοποίηση ενός ηλεκτρονικού παιχνιδιού που προσομοιώνει ένα
επιτραπέζιο παιχνίδι ποδοσφαίρου. Στο πρώτο κεφαλαιο γίνεται αρχικά μια ιστορική
αναδρομή στην ιστορία των ηλεκτρονικών παιχνιδιών ...
Αυτόματη ταξινόμηση μουσικολογικού είδους με βάση τους στίχους
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-09)
Η παρούσα πτυχιακή εργασία διερευνά την ανάπτυξη και βελτιστοποίηση ενός μοντέλου βασισμένου στο BERT για την αυτόματη ταξινόμηση μουσικών ειδών. Μέσω εκτεταμένης προεπεξεργασίας δεδομένων και προσαρμογής του μοντέλου, ...
Cryptocurrency price prediction using LSTM neural networks
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-09)
Τα κρυπτονομίσματα έχουν αυξήσει το ενδιαφέρον, μεταξύ όλων των ανθρώπων και κυρίως των επενδυτών. Περισσότερο από όλα τα υπόλοιπα κρυπτονομίσματα, το Bitcoin παρουσιάζει το υψηλότερο ποσοστό αστάθειας των τιμών, λόγω ...
Λογισμικό διαχείρισης κρατήσεων τουριστικών επιχειρήσεων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-09)
Η παρούσα πτυχιακή εργασία αποτελεί την υλοποίηση του Vaccoon, ένα web λογισμικό διαχείρισης κρατήσεων για ιδιοκτήτες τουριστικών επιχειρήσεων. Πιο συγκεκριμένα, οι τουριστικές επιχειρήσεις που υποστηρίζονται είναι:
• Δωμάτια ...










