Επιχειρησιακό και στρατηγικό μάρκετινγκ. Εφαρμογή σε ναυτιλιακή εταιρεία
View/ Open
Abstract
Η συγκεκριμένη διπλωματική εργασία έχει σκοπό να αναδείξει την σπουδαιότητα της Στρατηγικής που ακολουθεί, ή καλύτερα οφείλει να ακολουθεί, μία ναυτιλιακή εταιρεία. Το στρατηγικό μάρκετινγκ λοιπόν κρίνεται αναγκαίο, ιδιαίτερα στις μέρες μας. Τα είδη της στρατηγικής ανάλυσης χωρίζονται σε δέκα σχολές, σύμφωνα με τον Mintzberg. Καθεμία έχει τα δικά της χαρακτηριστικά και πλεονεκτήματα που προσφέρει στις επιχειρήσεις. Η εν λόγω λοιπόν εργασία αφού αναλύει τις σχολές αυτές, απευθύνεται στην ναυτιλιακή εταιρεία Evergreen Shipping Co, και μετά από παράθεση στοιχείων καταλήγει ποια από τις δέκα σχολές στρατηγικής του Mintzberg ακολουθεί. Πριν παρουσιαστούν τα συμπεράσματα, έχει γίνει μία μεγάλη έρευνα, συλλογή στοιχείων γύρω από την επιχείρηση, είτε από πληροφορίες που έχει η ίδια εταιρεία ανακοινώσει, είτε από συνεντεύξεις με στελέχη της. Πραγματοποιείται μία βαθιά διερεύνηση στο μοντέλο στρατηγικής (Σχολή Σχεδιασμού) που εφαρμόζει η επιχείρηση καθώς και των επιμέρους στοιχείων που προκύπτουν από αυτό. Ως αποτέλεσμα όλων αυτών, η Evergreen Shipping Co, καταφέρνει και προβλέπει πρώτιστα τις απειλές, δυνάμεις, ευκαιρίες αλλά και αδυναμίες της εντός της αγοράς στην οποία δραστηριοποιείται.