Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΧυτήρης, Λεωνίδας
dc.contributor.authorΤσορώνη, Ιωάννα Β.
dc.date.accessioned2013-04-08T09:14:58Z
dc.date.available2013-04-08T09:14:58Z
dc.date.issued2013-04-08T09:14:58Z
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/5314
dc.description.abstractΟ σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να διερευνήσει το ζήτημα της εργασιακής ικανοποίησης στα ξενοδοχεία της Αθήνας. Το ενδιαφέρον προέκυψε καθώς η Αθήνα, παρόλο που είναι η πρωτεύουσα μιας τουριστικής χώρας, αντιμετωπίζει σοβαρά προβλήματα στον εν λόγω κλάδο, τόσο στο εξωτερικό, όσο και στο εσωτερικό περιβάλλον. Σε αυτό το κλίμα, είναι σημαντικό να αξιοποιήσει κάθε ξενοδοχείο τους πόρους που διαθέτει, ώστε να εξασφαλίσει τη βιωσιμότητά του. Καθώς οι ξενοδοχειακές επιχειρήσεις είναι εντάσεως εργασίας, μια κίνηση προς αυτή την κατεύθυνση είναι να επενδύσουν στο προσωπικό τους. Δεδομένου ότι η πρώτη γραμμή εργαζομένων που έρχονται σε επαφή με τους πελάτες είναι όσοι βρίσκονται στην υποδοχή, κρίθηκε σκόπιμο να μελετηθεί η εργασιακή ικανοποίηση αυτών. Το όφελος που αντλείται από την ανάλυση των παραμέτρων που επηρεάζουν την εργασιακή ικανοποίηση, είναι πως οι διοικήσεις των ξενοδοχείων μπορούν να ελέγξουν και να αυξήσουν την εργασιακή ικανοποίηση στο τμήμα υποδοχής, ώστε να βελτιωθεί το εργασιακό κλίμα, να αυξηθεί η ικανοποίηση των πελατών, και εν τέλει να επιτευχθεί η βέλτιστη απόδοση της εταιρίας. Τα αποτελέσματα της έρευνας δείχνουν κάποιες πτυχές της εργασίας, οι οποίες είναι σημαντικότερες για τη συνολική εργασιακή ικανοποίηση, ενώ το ίδιο συμβαίνει και με ορισμένα δημογραφικά στοιχεία. Τέλος, οι επί μέρους εκφάνσεις της εργασιακής ικανοποίησης, συσχετιζόμενες με τα δημογραφικά στοιχεία, οδήγησαν σε πληρέστερα συμπεράσματα για τη διάρθρωση της ικανοποίησης των εργαζομένων.
dc.language.isoel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subjectΞενοδοχεία -- Διοίκηση και οργάνωση
dc.subjectΕργασιακή ικανοποίηση
dc.subjectΞενοδοχεία -- Προσωπικό
dc.subjectΑνθρώπινο δυναμικό
dc.subjectΞενοδοχεία -- Ελλάδα -- Εξυπηρέτηση πελατών
dc.titleΕργασιακή ικανοποίηση στην ελληνική ξενοδοχειακή βιομηχανία. Μελέτη σε front office υπαλλήλους ξενοδοχειών πόλεως - η περίπτωση της Αθήνας
dc.typeMaster Thesis
europeana.isShownAthttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/5314
dc.identifier.call657.837'0681 ΤΣΟ


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»