dc.contributor.advisor | Γκιζιάκης, Κωνσταντίνος | |
dc.contributor.author | Μορίδης, Νικόλαος Ν. | |
dc.date.accessioned | 2013-04-01T10:28:36Z | |
dc.date.available | 2013-04-01T10:28:36Z | |
dc.date.issued | 2013-04-01T10:28:36Z | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/5296 | |
dc.description.abstract | H παρούσα μελέτη έχει ως στόχο, την διατύπωση ενός μοντέλου πρόβλεψης της συνολικής χωρητικότητας του παγκόσμιου στόλου μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου. Το πρώτο μέρος της μελέτης είναι αφιερωμένο στην ανάλυση και την παρουσίαση του θεωρητικού πλαισίου. Μέσα από την παρουσίαση αυτή προέκυψε μια σειρά παραγόντων οι οποίοι μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την πρόβλεψη της συνολικής χωρητικότητας του παγκόσμιου στόλου μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου. Μετά την διατύπωση του προτεινόμενου θεωρητικού μοντέλου και των αντίστοιχων ερευνητικών υποθέσεων με την διασαφήνιση της ερευνητική μεθοδολογίας, η έρευνα προχωρά στον έλεγχο της ισχύος του μοντέλου μέσω της ανάλυσης γραμμικής παλινδρόμησης. Τα αποτελέσματα της εμπειρικής έρευνας επιβεβαίωσαν το προτεινόμενο μοντέλο αναδεικνύοντας το παγκόσμιο Α.Ε.Π., την τιμή του Πετρελαίου, την παγκόσμια ζήτηση για Φυσικό Αέριο καθώς και την τιμή του Φυσικού Αερίου σαν ικανούς προγνωστικούς παράγοντες της συνολικής χωρητικότητας του παγκόσμιου στόλου μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου. Από τις αναλύσεις γραμμικής παλινδρόμησης προκύπτει και μια σειρά από γραμμικές εξισώσεις. Με την βοήθεια αυτών των γραμμικών εξισώσεων είναι δυνατόν να υπολογιστεί η συνολική χωρητικότητα του παγκόσμιου στόλου μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου, για μια δεδομένη χρονική περίοδο, εφόσον είναι γνωστές οι τιμές του παγκόσμιου Α.Ε.Π. και του πετρελαίου για την συγκεκριμένη χρονική περίοδο. Εφόσον περισσότεροι από τους τέσσερις παράγοντες γίνονται γνωστοί, δηλαδή η παγκόσμια κατανάλωση φυσικού αερίου και η τιμή του φυσικού αερίου, η προγνωστική ικανότητα του μοντέλου βελτιώνεται. | |
dc.language.iso | el | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές | |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el | |
dc.subject | Ναυτιλία | |
dc.subject | Υγροποιημένο φυσικό αέριο | |
dc.title | Η παγκόσμια αγορά των πλοίων LNG: προοπτικές και προκλήσεις | |
dc.type | Master Thesis | |
europeana.isShownAt | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/5296 | |
dc.identifier.call | 387.5 ΜΟΡ | |
dc.description.abstractEN | This study aims to formulate a predictive model of the total capacity of the global liquefied natural gas transportation fleet. The first part of the study is devoted to the analysis and presentation of the theoretical framework. Through this presentation the researcher identified a series of factors which can be used to predict the total capacity of the global liquefied natural gas fleet. After the formulation of the proposed theoretical model and corresponding research hypotheses as well as the clarification of the research methodology, the research proceeds to verify the proposed research model with the help of linear regression analyses. The results of the empirical investigation confirmed the validity of the proposed model, highlighting the global GDP, oil prices, global demand for natural gas and the price of natural gas as excellent predictors of the overall capacity of the global liquefied natural gas fleet. The linear regression analysis led to the formulation of a series of linear equations. Those equations provide the ability to calculate the total capacity of the global fleet of liquefied natural gas, for a given period of time, if the values of the global GDP and oil price, for the said period, are known. The model’s predictive ability is enhanced if the values of additional model factors, that is the global consumption of natural gas and the price of natural gas, are known. | |