Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΓκιζιάκης, Κωνσταντίνος
dc.contributor.authorΜορίδης, Νικόλαος Ν.
dc.date.accessioned2013-04-01T10:28:36Z
dc.date.available2013-04-01T10:28:36Z
dc.date.issued2013-04-01T10:28:36Z
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/5296
dc.description.abstractH παρούσα μελέτη έχει ως στόχο, την διατύπωση ενός μοντέλου πρόβλεψης της συνολικής χωρητικότητας του παγκόσμιου στόλου μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου. Το πρώτο μέρος της μελέτης είναι αφιερωμένο στην ανάλυση και την παρουσίαση του θεωρητικού πλαισίου. Μέσα από την παρουσίαση αυτή προέκυψε μια σειρά παραγόντων οι οποίοι μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την πρόβλεψη της συνολικής χωρητικότητας του παγκόσμιου στόλου μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου. Μετά την διατύπωση του προτεινόμενου θεωρητικού μοντέλου και των αντίστοιχων ερευνητικών υποθέσεων με την διασαφήνιση της ερευνητική μεθοδολογίας, η έρευνα προχωρά στον έλεγχο της ισχύος του μοντέλου μέσω της ανάλυσης γραμμικής παλινδρόμησης. Τα αποτελέσματα της εμπειρικής έρευνας επιβεβαίωσαν το προτεινόμενο μοντέλο αναδεικνύοντας το παγκόσμιο Α.Ε.Π., την τιμή του Πετρελαίου, την παγκόσμια ζήτηση για Φυσικό Αέριο καθώς και την τιμή του Φυσικού Αερίου σαν ικανούς προγνωστικούς παράγοντες της συνολικής χωρητικότητας του παγκόσμιου στόλου μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου. Από τις αναλύσεις γραμμικής παλινδρόμησης προκύπτει και μια σειρά από γραμμικές εξισώσεις. Με την βοήθεια αυτών των γραμμικών εξισώσεων είναι δυνατόν να υπολογιστεί η συνολική χωρητικότητα του παγκόσμιου στόλου μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου, για μια δεδομένη χρονική περίοδο, εφόσον είναι γνωστές οι τιμές του παγκόσμιου Α.Ε.Π. και του πετρελαίου για την συγκεκριμένη χρονική περίοδο. Εφόσον περισσότεροι από τους τέσσερις παράγοντες γίνονται γνωστοί, δηλαδή η παγκόσμια κατανάλωση φυσικού αερίου και η τιμή του φυσικού αερίου, η προγνωστική ικανότητα του μοντέλου βελτιώνεται.
dc.language.isoel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subjectΝαυτιλία
dc.subjectΥγροποιημένο φυσικό αέριο
dc.titleΗ παγκόσμια αγορά των πλοίων LNG: προοπτικές και προκλήσεις
dc.typeMaster Thesis
europeana.isShownAthttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/5296
dc.identifier.call387.5 ΜΟΡ
dc.description.abstractENThis study aims to formulate a predictive model of the total capacity of the global liquefied natural gas transportation fleet. The first part of the study is devoted to the analysis and presentation of the theoretical framework. Through this presentation the researcher identified a series of factors which can be used to predict the total capacity of the global liquefied natural gas fleet. After the formulation of the proposed theoretical model and corresponding research hypotheses as well as the clarification of the research methodology, the research proceeds to verify the proposed research model with the help of linear regression analyses. The results of the empirical investigation confirmed the validity of the proposed model, highlighting the global GDP, oil prices, global demand for natural gas and the price of natural gas as excellent predictors of the overall capacity of the global liquefied natural gas fleet. The linear regression analysis led to the formulation of a series of linear equations. Those equations provide the ability to calculate the total capacity of the global fleet of liquefied natural gas, for a given period of time, if the values of the global GDP and oil price, for the said period, are known. The model’s predictive ability is enhanced if the values of additional model factors, that is the global consumption of natural gas and the price of natural gas, are known.


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»