dc.contributor.advisor | Παρασκευά, Φωτεινή | |
dc.contributor.author | Κεσσανίδης, Στυλιανός Π. | |
dc.date.accessioned | 2013-03-27T10:24:48Z | |
dc.date.available | 2013-03-27T10:24:48Z | |
dc.date.issued | 2013-03-27T10:24:48Z | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/5285 | |
dc.description.abstract | Η παρούσα εργασία εξετάζει το κατά πόσο η συνδυαστική μάθηση, μέσα σε ένα συνεργατικό πλαίσιο εκπαίδευσης, μπορεί να βοηθήσει ου¬σιαστικά στη βελτίωση της μαθησιακής διαδικασίας, ειδικά στις πρώτες τά¬ξης της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, όταν πλέον οι διαφορές στα επίπεδα των μαθητών είναι πλέον ορατές και προφανείς. Εξετάζονται οι πιθανοί λόγοι που αυτές οι διαφορές δημιουργούνται καθώς και το θεωρητικό παι¬δαγωγικό υπόβαθρο το οποίο αναδεικνύει τη συνδυαστική μάθηση ως μια πιθανή μέθοδο με την οποία μπορεί να προσεγγιστεί η επίλυση του προ¬βλήματος. Δημιουργείται και εφαρμόζεται μια σύνθετη πλατφόρμα, βασισμένη σε λογισμικό ανοιχτού κώδικα, και μάλιστα, επιχειρείται να δοθεί το κύριο βάρος σε ένα λογισμικό ασύγχρονων συζητήσεων (forum) αντί για τις κλασικές και καθιερωμένες προσεγγίσεις των LMS. Δίνεται επίσης ιδιαίτερο βάρος στη μεθοδολογία της συνεργατικής συναρμολόγησης (jigsaw). Η αποτελεσματικότητα των εφαρμογών αυτών αξιολογείται τόσο ποιοτικά όσο και ποσοτικά, ώστε να εξαχθούν χρήσιμα συμπεράσματα. | |
dc.language.iso | el | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές | |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el | |
dc.subject | Team learning approach in education | |
dc.subject | Group work in education | |
dc.subject | Εκπαιδευτική τεχνολογία | |
dc.subject | Εκπαίδευση -- Πληροφορική | |
dc.title | Συνδυαστική μάθηση σε ένα συνεργατικό πλαίσιο εκπαίδευσης | |
dc.type | Master Thesis | |
dc.identifier.call | 371.39'5 ΚΕΣ | |
dc.description.abstractEN | The scope of this work is to research whether blended learning, within a collaborated educational framework, can really help the im¬provement of the educational process, especially in the first classes of sec¬ondary education, when students' level differences are already visible and obvious. We investigate the reasons that these differences are created as well as the pedagogical background which suggests blended learning as a possible method with which the solution of the problem can be reached. A mixed platform, based on open source software is created and used, and even more, there is an effort to give special importance to software of asynchronous discussions (forum) instead of classical estab¬lished LMS approaches. Special interest is also given to the "jigsaw" educational collabora¬tion methodology. The effectiveness of these applications is measured in both a qualita¬tive and quantitative ways, to produce useful conclusions. | |