Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΤζαννάτος, Ερνέστος
dc.contributor.authorΚουτσούλη, Αφροδίτη Π.
dc.date.accessioned2013-02-27T10:48:34Z
dc.date.available2013-02-27T10:48:34Z
dc.date.issued2013-02-27T10:48:34Z
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/5219
dc.description.abstractΣκοπός της παρούσας εργασίας είναι να εξεταστεί η θαλάσσια εμπορευματική μεταφορά ως εναλλακτική της οδικής στον ελληνικό χώρο. Ως εκ τούτου, η παρούσα εργασία αρχικά μελετά βιβλιογραφικά τη Ναυτιλία Μικρών Αποστάσεων στην Ευρώπη και την ανάπτυξή της στην Ελλάδα. Στη συνέχεια ερευνά την εισαγωγή ενός νέου ακτοπλοϊκού δρομολογίου που συνδέει την Αττική με τη Βόρεια Ελλάδα και συγκεκριμένα τους λιμένες Λαυρίου και Θεσσαλονίκης. Το δρομολόγιο αφορά αποκλειστικά στη μεταφορά εμπορευματοκιβωτίων με πλοίο τύπου RoRo. Η τεχνο-οικονομική μελέτη λαμβάνει υπόψη τα ιδιωτικά και εξωτερικά κόστη της υπηρεσίας και για τους δύο τρόπους μεταφοράς. Επίσης, στο πλαίσιο ανάλυσης ευαισθησίας μελετώνται περιπτώσεις αυξομείωσης των μεταβλητών του κόστους και μειωμένης ζήτησης για το πλοίο και πως αυτά επιδρούν στην τελική τιμή της παρεχόμενης υπηρεσίας. Τέλος, διατυπώνονται προτάσεις κινήτρων για τις ναυτιλιακές εταιρείες, ως επιταχυντές της μετατόπισης της εμπορευματικής διακίνησης από το οδικό δίκτυο στη θάλασσα.
dc.language.isoel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subjectΘαλάσσιες μεταφορές -- Ελλάδα
dc.subjectΝαυτιλία -- Ελλάδα
dc.subjectΕμπορευματοκιβώτια
dc.titleΔιερεύνηση της ακτοπλοϊκής εμπορευματικής σύνδεσης λιμένων Αττικής - Θεσσαλονίκης
dc.typeMaster Thesis
europeana.isShownAthttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/5219
dc.identifier.call387.5 ΚΟΥ
dc.description.abstractENThe current study aims at examining the feasibility of waterborne freight as an alternative to road transport in Greece. In this context, the study starts with a brief literature review on short sea shipping in Europe and its growth in Greece and proceeds with a detailed comparative techno-economic analysis between a new freight route by sea connecting Attiki and Northern Greece and that of the existing road alternative. The service is provided by a RoRo ship operating between the ports of Lavrio and Thessaloniki and involving the transport of containers only. Both private and external costs are considered and compared for both types of transport. Furthermore, within the framework of sensitivity analysis cost and demand are varied in an attempt to determine the influence of these variations upon the service price. Finally, modal shift promotional measures aiming at encouraging the establishment of waterborne freight services as opposed to road transport are proposed.


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»