Γυναικεία επιχειρηματικότητα και ελληνική πραγματικότητα
View/ Open
Subject
Γυναίκα -- Στελέχη επιχειρήσεων ; Γυναίκα -- Επαγγελματική απασχόληση ; Επιχειρηματικότητα -- Ελλάδα ; Ελλάδα -- Οικονομικές συνθήκες -- 21ος αιώναςAbstract
Η γυναικεία επιχειρηματικότητα αποτελεί ένα πεδίο το οποίο τα τελευταία χρόνια έχει αναδειχθεί σε σημαντικό παράγοντα ενίσχυσης της εθνικής οικονομίας και κοινωνικής ευημερίας. Ειδικότερα, στις δύσκολες οικονομικές συνθήκες που επικρατούν στην Ελλάδα, η συστηματική προώθηση που θα ενισχύσει τις επιχειρηματικές δράσεις των γυναικών, είναι επιτακτική ανάγκη. Σκοπός της εν λόγω διπλωματικής εργασίας είναι η μελέτη της γυναικείας επιχειρηματικότητας και η παρουσία της στην ελληνική οικονομία. Επιμέρους στόχοι είναι να εξετασθούν τα κίνητρα για την ανάληψη επιχειρηματικότητας των γυναικών, τα εμπόδια που ενδέχεται να αποτελούν τροχοπέδη στο εγχείρημά τους, καθώς και η σημασία της εκπαίδευσης στην επιχειρηματικότητα. Επιπλέον, εξετάζεται η συμβολή της γυναικείας επιχειρηματικότητας στην Ελλάδα καθώς και η επικρατούσα κατάσταση μέσα από αποτελέσματα διαφόρων ερευνών και μελετών. Τέλος, η παρούσα εργασία ολοκληρώνεται με την παρουσίαση διαφόρων προγραμμάτων, δικτύων και φορέων που υποστηρίζουν και ενδυναμώνουν την γυναικεία παρουσία στον επιχειρηματικό κόσμο. Γίνεται ειδική αναφορά στο σύστημα καθοδήγησης mentoring, που αποτελεί ένα από τους πιο σύγχρονους και αποτελεσματικούς τρόπους ενίσχυσης της γυναικείας επιχειρηματικότητας.