Event marketing
View/ Open
Abstract
Στο χώρο των επιχειρήσεων, είτε πρόκειται για μία μεγάλη πολυεθνική, μία μεσαίου μεγέθους εταιρία ή μία οικογενειακή επιχείρηση, διοργανώνονται πολλών ειδών εκδηλώσεις, ως μέρος του μίγματος μάρκετινγκ, που έχουν διαφορετικό σκοπό κάθε φορά. Σκοπός της συγκεκριμένης εργασίας είναι να γίνει κατανοητό τι ακριβώς κάνουν οι εκδηλώσεις (events) το οποίο είναι και το πιο σημαντικό. Το μάρκετινγκ των εκδηλώσεων (event marketing) διευκολύνει και επιταχύνει τις πωλήσεις μιας επιχείρησης. Οι εκδηλώσεις μπορούν να «ανοίξουν τις πόρτες» σε νέες συνεργασίες, δεν μπορούν όμως από μόνες τους να «κλείσουν συμφωνίες». Να γίνει κατανοητό ότι ανεξάρτητα από το ποια στρατηγική προβολής θα ακολουθήσει η επιχείρηση, είτε αυτό είναι έντυπη καταχώρηση, τηλεοπτική ή ραδιοφωνική διαφήμιση, έρευνα αγοράς ή καταχώρηση μέσω διαδικτύου, στο τέλος ο πελάτης, και πριν κλείσει την όποια συμφωνία, θα θέλει να έρθει σε επαφή με εκπρόσωπο της επιχείρησης. Αν η επιχείρηση επιθυμεί να έχει πωλήσεις, τότε θα πρέπει να αλληλεπιδρά με τους πελάτες της. Να γίνει κατανοητό ότι όλοι οι εργαζόμενοι της επιχείρησης παίζουν κάποιο ρόλο κατά την διοργάνωση μιας εκδήλωσης. Από τα μικρομεσαία στελέχη μέχρι τον επικεφαλής. Για να έχει επιτυχία η εκδήλωση, είναι βασικό να έχει γίνει κατανοητός από όλους ο στόχος της εκδήλωσης και οι ενέργειες να είναι προσανατολισμένες στην επίτευξη αυτού. Να γίνει κατανοητό ότι οι άνθρωποι που ασχολούνται με την οργάνωση εκδηλώσεων δεν ασχολούνται μόνο με την εφοδιαστική αλυσίδα και τον σχεδιασμό της εκδήλωσης. Είναι οι άνθρωποι που χτίζουν και εμβαθύνουν τις σχέσεις με τους πελάτες, τους συνεργάτες, τους αναλυτές, τα μέσα μαζικής ενημέρωσης και τους εργαζόμενους και βοηθούν την επιχείρηση να εισχωρήσει σε μία αγορά, να ενισχύσει τη φήμη και το όνομά της, αλλά και να αποκτήσει αναγνωσιμότητα στην αγορά-στόχο που επιθυμεί. Να γίνει κατανοητό ότι η χρηματοδότηση των εκδηλώσεων παίζει σημαντικό ρόλο. Είναι αρκετά πιθανό αυτό που υπολογίζουμε στην αρχή ότι θα δαπανηθεί να διαφέρει αρκετά από αυτό που τελικά θα χρειαστεί να δαπανήσουμε για την επιτυχημένη οργάνωση μιας εκδήλωσης.